چهارشنبه , می 8 2024

صحبت‌های راسل کرو درباره فیلم Gladiator 2

راسل کرو به تازگی به صحبت درباره فیلم Gladiator 2 دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن پرداخته است.

بیش از دو دهه از زمان اکران فیلم اصلی می‌گذرد و حالا ریدلی اسکات به دنبال ساخت فیلم گلادیاتور ۲ (Gladiator 2) است، فیلمی که قرار است در سال آینده میلادی به روی پرده سینماها بیاید و ادامه اتفاقات فیلم اصلی را به تصویر بکشد.

طرفداران از همین الان مشتاق تماشای فیلم «گلادیاتور ۲» هستند، دنباله‌ای که در آن ستاره فیلم اول یعنی راسل کرو حضور نخواهد داشت. در مصاحبه تازه با راسل کرو درباره فیلم جدیدش یعنی فیلم جن‌گیر پاپ (The Pope’s Exorcist)، از وی درباره نظرش نسبت به فیلم «گلادیاتور ۲» سوال شده است. راسل کرو اظهار داشته:

نمی‌دانم که سازندگان قرار است در فیلم دوم چه کارهایی انجام بدهند. اما مطمئن هستم که در طی ۲۰ سال گذشته در ذهن ریدلی اسکات موضوعات مختلفی وجود داشته و مواردی بوده که او می‌خواسته در فیلم دوم بهبود ببخشد.

فکر می‌کنم یکی از نکات مثبت این فیلم تازه همین باشد، چراکه ریدلی اسکات می‌خواهد به این دنیای خارق‌العاده بازگردد و اثری تأثیرگذار و تماشایی همانند فیلم اصلی را برای طرفداران و بیننده‌ها به ارمغان بیاورد.

در این بین، من اندکی حسادت نیز دارم. در آن زمان، من مردی جوان بودم و بازی در این فیلم واقعا تجربه بزرگی برای من محسوب می‌شد و واقعا زندگی‌ام را متحول کرد. آن اثر دیدگاه مردم نسبت به من را تغییر داد.

ما آن فیلم را سال ۱۹۹۹ ساختیم و الان در سال ۲۰۲۳ میلادی، به شما قول می‌دهم که در جایی در جهان، این فیلم در حال پخش شدن است یا کسانی در حال تماشای آن هستند. هر فیلمی اینقدر طول عمر و ماندگاری ندارد و همین نیز سبب شده تا فیلم «گلادیاتور» جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته باشد.

فیلم «گلادیاتور ۲» قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =