پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Overwatch 2 روی استیم عرضه خواهد شد

کمپانی بلیزارد پس از گزارش عملکرد مالی ناامید کننده‌ی بازی Overwatch 2 در سه‌ماهه‌ی مالی دوم، تصمیم به انتشار این بازی روی فروشگاه استیم گرفته است؛ البته بازی‌های دیگری نیز در راه هستند.

بازی Overwatch 2 پس از عرضه، مورد توجه بازیکنان و منتقدان قرار نگرفت و در ادامه، با لغو انتشار محتواهای مختلفی از جمله بخش داستانی آن تمامی امیدها برای بازگشت آن به دوران اوج بازی اول به یاس تبدیل شد؛ اکنون کمپانی بلیزارد به دنبال یک راه دیگر برای تقویت تعداد بازیکنان بازی است.

پس از انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی مالی دوم و بیان عملکرد نامناسب بازی مذکور روی پلتفرم Battle.net، تصمیم گرفته شد تا در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) همراه با محتوای Invasion در فروشگاه استیم عرضه شود. Mike Ybarra رییس بلیزارد در بیانیه‌ای اظهار داشت که هدف آن‌ها، گوش کردن به درخواست‌های بازیکنان بوده است تا از سطح انتظارات آن‌ها فراتر روند. وی بیان داشته که یک اولویت مهم برای آن‌ها وجود داشته و آن هم انتخاب استیم توسط بازیکنان برای تجربه‌ی بازی‌های مختلف بوده است و به همین دلیل، تصمیم به انتشار بازی‌هایی از جمله Overwatch 2 روی این فروشگاه کرده‌اند.

البته طبق گزارش‌های متعددی، مجموعه‌ی بلیزارد برای تقویت توجهات به سمت بخش Esports خود سعی داشته با انتشار بازی Overwatch 2 روی استیم، اعلامیه‌های Esports این بازی را فراگیرتر در اختیار بازیکنان قرار دهد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =