جمعه , می 17 2024

بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی؛ معرفی جدیدترین بازی های دخترانه موبایل

[ad_1]

صنعت ساخت بازی های دخترانه هر روز قوی تر از روز قبل به کار خود ادامه میدهد که در این زمینه قصد معرفی بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی را خواهیم داشت که پیشنهاد می شود به سادگی از این لیست عبور نکنید که به گزینه های خوبی اشاره شده است.

معمولا دختران به بازی هایی علاقه مند هستند که کاراکتر اصلی آن را یک زن تشکیل دهد. اگر شما عزیزان نیز به دنبال بازی های این چنینی هستید و یا تصمیم دارید که فقط بازی های دخترانه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید پیشنهاد می شود در لیست جدیدترین بازی های دخترانه موبایل با پلازا همراه باشید که بازی های خوبی را جمع آوری نموده ایم. در این لیست شما شاهد بازی هایی خواهید بود که در سال 2023 منتشر شده اند. همچنین پیشنهاد می شود نیم نگاهی به مقاله بهترین بازی های اندروید برای بچه ها داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی

در لیست جدیدترین بازی های دخترانه موبایل شاهد بازی های متنوعی خواهید بود که گیم پلی هریک قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود. همچنین در پایان میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید. از دیگر مطالب مشابه میتوان به بازی های برتر دخترانه برای گوشی و تبلت اشاره داشت که این لیست میزبان بازی های مختلفی در طول سال های مختلف بوده و مختص سال 2023 نبوده است.

1. بازی Princess Prom Night – Dress Up؛ بازی های جدید دخترانه 2023 برای موبایل

1. بازی Princess Prom Night – Dress Up بازی های جدید دخترانه 2023 برای موبایل

اولین بازی معرفی شده در این لیست همانطور که شاهد هستید به یک پرنسس زیبا مرتبط بوده اما به عنوان همراه و دوست این پرنسس باید بخش‌های مختلفی از اقدامات روزانه آن را در برنامه‌ریزی خود قرار دهید. این بازی شامل گزینه‌های مختلفی بوده است که در کنار طراحی زیبای آن می‌توانید به گیم پلی خوبی دسترسی داشته باشید. صداگذاری عالی بازی که با افکت‌های مناسب همراه بوده شما را با یکی از بهترین بازی‌های دخترانه آشنا خواهد نمود که بر اساس آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود.

از دیگر بخش‌های مهم بازی می‌توان به سالن آرایش و لباس‌های زیبا اشاره داشت که این موضوع شامل بخش‌های متنوعی بوده که بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید آنها را روی پرنسس بازی پیاده سازی کنید. بخش‌های آرایشی متنوع به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به سلیقه خود بتوانید پرنسسی که در اختیار دارید را زیبا نمایید و آن را وارد مجلس‌های زرق و برقدار نمایید. در ادامه لیست جهت معرفی بازی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

  • دانلود بازی Princess Prom Night – Dress Up برای: اندروید

2. بازی Bu Bunny؛ لیست بازی های جدید دخترانه ۲۰۲۳ برای اندروید

2. بازی Bu Bunny لیست بازی های جدید دخترانه ۲۰۲۳ برای اندروید

در ساخت بازی‌های دخترانه باید وسواس بیشتری را نسبت به بازی‌های دیگر انجام داد که در این زمینه بتوان نظر کاربران را جلب نمود. دومین بازی موجود در این لیست که به بازی مراقبت از حیوانات خانگی زیبا معروف است اشاره خواهیم داشت. سبک این بازی در خصوص یک خرگوش زیبا و کوچک بوده که در حال حاضر کنترل و مدیریت صفر تا صد آن به شما واگذار شده است.

در طول بخش‌های مختلف بازی شما باید نیازهای اولیه این خرگوش را برطرف کنید و با پشت سر گذاشتن مراحل اولیه به سراغ چالش‌های بعدی بروید. بی‌تردید گیم پلی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که در این زمینه می‌توانید به اقلام و بخش‌های مختلفی دسترسی داشته باشید که همگی برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه لیست جهت معرفی بازی‌های بیشتر و بهتر با پلازا همراه باشید.

3. بازی My Bakery Empire؛ بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی آیفون

3. بازی My Bakery Empire بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی آیفون

یکی از بهترین بازی‌های دخترانه که توانسته امتیاز بالایی را کسب کند همین بازی بوده است. داستان بازی در خصوص یک رستوران و یا فروشگاه بوده که در آن باید شیرینی و نان‌های خوشمزه‌ای را آماده سازی و به فروش برسانید. بی‌تردید بخش‌های موجود در بازی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید فروشگاه فعلی خود را گسترش دهید اما زیادی خوشحال نباشید زیرا داستان و سبک بازی به همین آسانی‌ها هم که گفته شد نخواهد بود.

در طول مراحل بازی مشکلات و موانعی سد راه شما می‌شود که نه تنها زمان را از شما می‌گیرد بلکه سبب از دست رفتن سرمایه شما نیز خواهد شد. با پیشگیری و مدیریت بخش‌های مختلف فروشگاه می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید که باید گفت مسیر سختی را در پیش خواهید داشت. آیتم‌های متنوعی برای زیباسازی فروشگاه و کیک‌های طراحی شده وجود داشته است که برای دستیابی به آنها باید هزینه‌هایی را در ابتدای بازی بپردازید تا بتوانید از اقلام مورد نیاز برای افزایش کیفیت کیک‌ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

4. بازی Bakery Story 2؛ جدیدترین بازی های دخترانه موبایل iOS

4. بازی Bakery Story 2 جدیدترین بازی های دخترانه موبایل ios

نسخه دوم از بازی محبوب داستان نانوایی برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است که این بازی در اپ استور و گوگل پلی توانسته امتیاز بالایی را کسب کند. همانطور که می‌دانید این بازی با ارزش بالایی منتشر شده که در بخش داستانی آن شما باید یک فروشگاه کافی شاپ مانند را کنترل کنید که روزانه مشتری‌های بسیاری وارد آن می‌شوند.

با آماده سازی کیک یا قهوه و یا نیاز مشتریان می‌توانید فروش خوبی را در طول روز داشته باشید اما این مورد نباید یکنواخت باشد و شما باید در مراحل بعدی بازی به فکر گسترش دادن محیط کاری خود باشید. بازی میزبان اقلام بسیاری بوده است که با دستیابی به آنها می‌توانید فروشگاه و بخش‌های مختلفی از محیط کاری خود را سفارشی سازی کنید. طراحی و صدای عالی بازی روی گیم پلی تاثیر خوبی خواهد داشت که نباید این موضوع را نادیده گرفت زیرا برای توسعه آن هزینه بالایی توسط شرکت توسعه دهنده پرداخت شده است.

5. بازی Crayola Nail Party؛ بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی

5. بازی Crayola Nail Party بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی

و در پایان بازی دیگری که قصد معرفی آن را داریم مربوط به یک سالن ناخن کاری بوده است که در آن شما به عنوان یک ناخن کار مجرب باید مشتریانی که وارد مغازه‌تان می‌شوند را با رضایت کامل خارج کنید. با انجام این کار می‌توانید سودهای خوبی را به دست آورید اما نباید به سادگی راضی شوید زیرا بخش‌های مختلفی در بازی وجود داشته است که برای دستیابی به آن باید هزینه‌های مختلفی را بپردازید. سبک ناخن کاری متنوعی در این بازی وجود داشته است که با یادگیری آنها می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب و به سود بیشتری دست پیدا کنید.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی دخترانه 2023 گوشی به اتمام رسید که برای شروه به 5 بازی برتر این سبک اشاره نمودیم. شما عزیزان اگر از بازی خوب دیگری بهرهمند هستید که در لیست جدیدترین بازی های دخترانه موبایل وجود نداشته و در سال 2023 منتشر شده میتوانید آنرا برایمان در بخش نظرات ارسال کنید و به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =