دوشنبه , می 20 2024

صبا راد رقص همسایگانش را به اشتراک گذاشت + جدیدترین استایل صبا راد

[ad_1]

تصویری از استایل جدید صبا راد، مجری سابق تلویزیون، در فضای مجازی و به خصوص در اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران پیدا کرده است.

در این عکس تازه‌منتشرشده، صبا راد با مدل موی چتری به تصویر کشیده شده است. برای مطلع شدن از جزئیات بیشتر درباره عکس جدید صبا راد، با ما همراه باشید.

استایل جدید صبا راد

در ادامه اخبار تایم سیتی جدیدترین استایل صبا راد را ببینید…

saba rad

به گزارش منابع خبری:

صبا راد مجری سابق تلویزیون ایران است که در گذشته چادری بوده است. صبا راد مجری سابق تلویزیون اکنون 43 سال دارد. در ادامه می‌توانید چهره جدید صبا راد را مشاهده کنید:

انتقاد صبا راد از رقص همسایگانش

صبا راد، یکی از مجریان پرحاشیه‌ی صدا و سیما بود که سال‌های زیادی را با برنامه‌های تلویزیونی و رادیوی گذراند. حالا او فاز جدیدی از زندگی خودش را به همراه شوهرش را نشان می‌دهد و اخیراً به بلاگری مشغول شده است.

صبا راد اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که با رقص و حرکات موزون با صدای آهنگ همسایه‌هاشان کولاک کرد.

در ادامه می‌توانید فیلم صبا راد از رقصیدن همسایه هایش را ببینید:

رقص همسایه های صبا راد

فاطمه راد که با نام صبا راد مشهور است از سال 75 گویندگی را در رادیو آغاز کرد. صبا راد، متولد 30/8/59، مجری سابق برنامه به خانه برمی‌گردیم است. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می‌آید.

راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقمند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =