شنبه , می 18 2024

زمان آغاز فیلم‌برداری The Batman: Part II اعلام شد

[ad_1]

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، زمان آغاز فیلم‌برداری The Batman: Part II فاش شده است.

فیلم The Batman (بتمن) که راه جداگانه‌ای از دنیای سینمایی دی‌سی را در پیش گرفته و از لحنی تاریک و بزرگسالانه بهره برده بود، با اکران در سال 2022 موفق شد تا شروعی امیدوارانه را تجربه کرده و به فروشی بالغ بر 770 میلیون از 200 میلیون دلار دست پیدا کند. مسئله‌ای که سبب شد تا کمپانی برادران وارنرر سریعاً چراغ سبز ساخت دنباله آن را توسط مت ریوز صادر نماید.

دنباله این فیلم که The Batman: Part II (بتمن: قسمت دوم) نام خواهد داشت، برای اکران در سال 2025 در نظر گرفته شده است. سالی که شاهد آغاز دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری جیمز گان و پیتر سفران نیز هستیم. حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، مراحل فیلم‌برداری این دنباله مورد انتظار از ماه نوامبر (آبان 1402) آغاز خواهد شد.

در حالی که فیلم بتمن شروع موفقیت‌آمیزی را برای شوالیه تاریکی رقم زده و شاهد ساخت سریال‌های متعددی از این دنیای مت ریوز خواهیم بود اما هیچ اطلاعاتی از شخصیت‌ها و داستان The Batman: Part II تاکنون منتشر نشده و تنها می‌دانیم که رابرت پتینسون برای ایفای دوباره نقش بروس وین جوان در این دنباله ظاهر خواهد شد. با این حال طبق برخی از گمانه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد که باید انتظار حضور محفل جغدها را برای رویارویی با بروس وین داشته باشیم.

در هر حال باید صبر کرد و دید که برنامه کمپانی برادران وارنر، استودیو دی‌سی و شخص مت ریوز برای گسترش دنیای اختصاصی بتمن چگونه پیش خواهد رفت و چه شخصیت‌های شروری رودرروی شوالیه تاریکی جوان قرار خواهند گرفت.

منبع: اسکرین‌رنت

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =