جمعه , می 17 2024

هنوز هم احتمال عرضه‌ی Baldur’s Gate 3 روی Xbox Series X/S وجود دارد

[ad_1]

اگرچه استودیوی لاریان (Larian) فعلاً برنامه‌ی برای انتشار Baludr’s Gate 3 روی کنسول‌های ایکس باکس، ندارد اما احتمال عرضه‌ی آن روی این پلتفرم، منتفی نیست.

روز گذشته و در جریان رویداد State of Play بود که استودیوی لاریان با انتشار تریلری، از تاریخ عرضه‌ی این بازی رونمایی و اجرای آن روی کنسول‌های پلی استیشن 5 را تائید کرد. با تائید رسمی سازندگان درباره‌ی انتشار بازی روی کنسولِ نسل نهمی شرکت سونی، هواداران ایکس باکس سری ایکس/اس نیز نگرانند که عدم معرفی بازی برای کنسول‌های‌شان، آیا به معنی این است که قرار نیست هیچگاه موفق به تجربه‌ی Baludr’s Gate 3 شوند و این بازی، عنوانی انحصاری خواهد بود؟

در همین راستا، سخنگوی استودیوی لاریان در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PushSquare، صحبت‌هایی به میان آورده و اعلام کرده است که هیچ قرارداد انحصاری درباره‌ی پلتفرم‌های مقصد Baludr’s Gate 3 وجود ندارد:

در حال حاضر، لاریان برنامه دارد تا Baldur’s Gate 3 را روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، Geforce Now، سیستم عامل مک و پلی استیشن 5 عرضه کند. با این وجود، هیچ قرارد انحصارگرایانه‌ای وجود ندارد و اگر [استودیوی لاریان] آماده‌ی پشتیبانی از پلتفرم‌های دیگر باشد، آن را اعلام خواهد کرد.

بنابراین هواداران ایکس باکس سری ایکس/اس همچنان می‌توانند امیدوار به تجربه‌ی Baldur’s Gate 3 روی کنسول‌های‌شان باشند و خوشبختانه، این بازی درگیر هیچگونه قراردادی مبنی بر عدم انتشار روی پلتفرم‌های مقصدِ دیگر نیست. به‌هر صورت، Baludr’s Gate 3 در تاریخ 9 شهریور 1402 (31 آگِست 2023 میلادی) منتشر خواهد شد و شاید تا مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی رسمی، شاهد انتشار آن روی کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت نیز باشیم.

منبع: Videogameschronicle

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =