دوشنبه , می 20 2024

سریال Sex/Life پس از یک فصل کنسل شد !

[ad_1]

پس از اینکه فصل دوم سریال Sex/Life توسط نتفلیکس منتشر شد و حواشی زیادی را پشت سر گذاشت که منجر به کنسل شدن سریال Sex Life شد.

پس از انتشار دو فصل از سریال Sex/Life، کنسلی سریال Sex Life نیز حواشی زیادی را تحت عنوان تمدید نشدن فصل سوم Sex Life به همراه داشت. کنسل شدن Sex Life صبح امروز توسط نتفلیکس منتشر شد.

کنسل شدن سریال Sex Life

طبق اخبار هالیوود ریپورت، نمایش موفق نتفلیکس Sex/Life ناگهان به پایان رسید. چند روز پس از آنکه سارا شاهی، یکی از ستارگان این درام، در یکی از قسمت‌های چهارم آپریل در یک پادکست، این سریال را حیله‌گرانه نامید، نتفلیکس تأیید کرد که این سریال، باز نخواهد گشت.

این سرویس استریم، اضافه کرد که آنها به کاری که تهیه‌کنندگان، بازیگران و خدمه انجام داده‌اند مفتخر هستند و خاطرنشان کرد که فصل دوم به خوبی تمام خطوط اصلی داستان را به پایان می‌رساند.

شاهی در حین صحبت با مجری پادکست آماندا هیرش گفت:

فصل 2 این سریال پرطرفدار لحظه‌های بیشتری داشت که بسیار حیله‌گر بود.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Sex/Life را ببینید:

کنسل شدن سریال Sex Life
کنسلی سریال Sex Life

 

کنسل شدن Sex Life

Sex/Life یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط Stacy Rukeyser برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال از رمان 44 Chapters About 4 Men اثر بی بی ایستون الهام گرفته شده است و در 25 ژوئن 2021 پخش شد. در سپتامبر 2021، سریال برای فصل دوم تمدید شد. در 2 مارس 2023 منتشر شد.در آوریل 2023، سریال پس از دو فصل لغو شد.

این سریال زنی را دنبال می‌کند که خاطرات جوانی و دوست پسر‌هایش را مرور می‌کند. او کم کم با دوست پسرهای قبلی‌اش وارد رابطه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =