دوشنبه , می 20 2024

شایعه: مایکروسافت در حال صحبت با پلاتینوم گیمز برای زنده کردن بازی Scalebound

[ad_1]

سال‌ها از کنسل شدن بازی اکشن نقش آفرینی Scalebound می‌گذرد، ولی این بازی یکی از آن عناوینی است که کنسل شدن آن بسیاری از گیمرها را ناراحت کرد. حال طبق شایعه جدیدی به نظر می رسد که مایکروسافت در حال صحبت با استودیوی پلاتینوم گیمز است تا این ایده جذاب را زنده کند.

طبق صحبت‌های نیک بیکر، هم‌بنیان گذار XboxEra، پلاتینوم گیمز و مایکروسافت برای بازگرداندن بازی Scalebound در حال همکاری با یکدیگرند. بیکر در قسمت جدید پادکست XboxEra گفت که این دو کمپانی در مراحل اولیه صحبت برای زنده کردن این بازی هستند.

بیکر می‌گوید که نمی‌داند این بازی چه فرمی به خود خواهد گرفت، آبا مایکروسافت و پلاتینوم گیمز پروسه ساخت این بازی را از اول شروع می‌کنند یا از پروسه توسعه بازی کنسل شده پروژه را ادامه می‌دهند. در هر صورت اگر این شایعه درست باشد، سال‌ها تا معرفی دوباره بازی فاصله داریم.

پلاتینوم گیمز در گذشته اعلام کرده بود که حاضر است با مایکروسافت برای ادامه این پروژه صحبت کند و Hideki Kamiya هم گفته بود که در این باره کاملا جدی هستند.

حال این که دوباره شاهد معرفی این بازی خواهیم بود یا خیر، هنوز مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد امیدهایی برای زنده شدن بازی Scalebound وجود دارد.

برای مطالعه آخرین اخبار بازی با پی‌اس‌ارنا همراه باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =