دوشنبه , می 20 2024

اولین کارگردانی اسکارلت جوهانسون آغاز شد؛ النور بزرگ

[ad_1]

ساخت اولین فیلم کارگردانی اسکارلت جوهانسون با نام “النور بزرگ” با انتخاب بازیگرانی چون جون اسکویب، چیوتل اجیوفور، و جسیکا هکت آغاز شد.

اسکارلت جوهانسون، ستاره شناخته‌شده هالیوود، اکنون در حال جمع‌آوری تیم بازیگران برای اولین تجربه کارگردانی خود با عنوان “النور بزرگ” است. در این فیلم، جون اسکویب، بازیگر نامزد اسکار فیلم “نبراسکا”، به همراه چیوتل اجیوفور، بازیگر برجسته برادوی، جسیکا هکت و ارین کلیمن به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم، که قبلاً با نام “النور، نامرئی” شناخته می‌شد، داستان زندگی النور مورگنشتاین (اسکویب)، زنی ۹۰ ساله که پس از مرگ بهترین دوستش تلاش می‌کند زندگی خود را دوباره بسازد و به نیویورک بازگردد را روایت می‌کند. فیلمنامه این اثر توسط توری کامن، که سابقه نگارش کمدی تلویزیونی “The Mick” را دارد، نوشته شده است.

تری‌استار پیکچرز و سونی پیکچرز کلاسیکس برای اولین بار با همکاری یکدیگر، این فیلم را در تاریخی که هنوز مشخص نشده است، در سینماها اکران خواهند کرد.

جوهانسون به همراه جاناتان لیا و کینن فلین از These Pictures، کارا دورت و جسمین بورگم از Pinky Promise، و سلین راتری و ترودی استایلر از Maven Screen Media، تولید این فیلم را بر عهده دارند.

استودیوهای Wayfarer به همراه Content Engineers، Pinky Promise و MacPac، مالی این فیلم را تأمین کرده‌اند. استیو ساروویتز، جاستین بالدونی، جمی هیث و اندرو کالوف به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی برای استودیوهای Wayfarer و ازرا گابای و راج کیشور خاواره به نمایندگی از Content Engineers، در این پروژه حضور دارند. این دومین نقش اصلی اخیر اسکویب پس از کمدی nonagenarian “تلما” است که پس از اکران در جشنواره ساندنس به Magnolia فروخته شد.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =