یکشنبه , می 19 2024

Elden Ring در کمتر از ۲ سال ۲۳ میلیون نسخه فروخته است – مستر گیمرز

[ad_1]

جالب است بدانید که بازی Elden Ring در کمتر از ۲ سال ۲۳ میلیون نسخه فروخته است .

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا جزئیات این خبر را با هم ببینیم.

Elden Ring در کمتر از ۲ سال ۲۳ میلیون نسخه فروخته است

عنوان برتر FromSoftware همچنان به نقاط عطف جدیدی  می رسد.

طبق گزارشی از استودیو، بازی Elden Ring در کمتر از ۲ سال ۲۳ میلیون نسخه فروخته است . این عدد آن را حتی از عناوین گذشته توسعه دهنده که قبلاً جزو بهترین بازی‌های صنعت محسوب می‌شدند جلوتر قرار می‌دهد.

Elden Ring عنوانی است که ژانر خود را تعریف می کند و به عنوان بزرگ ترین بازی سال ۲۰۲۲ مورد ستایش قرار گرفت. با بیش از ۱۴۰ جایزه، پرجایزه ترین بازی تاریخ گیم اواردز شد.

آمار بازی

الدن رینگ این هفته به دومین سالگرد خود نزدیک می شود
این عنوان تا فوریه ۲۰۲۳ تا کنون ۲۰ میلیون واحد فروخته بود. از آن زمان فروش کاهش یافته است، اما اعلام جدید به این معنی است که تنها در ۱۲ ماه گذشته سه میلیون نسخه دیگر فروخته شده است.برای بازی‌ای که عملاً طراحی بازی جهان باز را برای همیشه تغییر داده است، این موفقیت کاملاً شایسته است.

چندی پیش، این عنوان در Steam تجدید حیات کرد و به نزدیک به ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان رسید.در زمان نگارش این مقاله، بازی همچنان دارای ۴۴ هزار بازیکن همزمان در استیم است. در همین حال، آخرین تریلر Shadow of the Erdtree در حال حاضر بیش از ۵ میلیون بازدید داشته است و علاقه فعلی مردم را نشان میدهد.

به گفته هیدتاکا میازاکی، در حال حاضر هیچ DLC دیگری در نظر گرفته نشده است، اما کارگردان هیچ تغییر احتمالی در برنامه های آینده را رد نکرد.

FromSoftware میراث خود را از طریق عناوین باکیفیت تثبیت کرده است و Elden Ring بهترین نمونه از این میراث است. بنابراین، فروش ۲۳ میلیونی به هیچ وجه تکان دهنده نیست و احتمالاً پس از ورود DLC در ماه ژوئن، بیشتر افزایش خواهد یافت.

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به  گیم نیوززیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =