یکشنبه , می 19 2024

نویسنده فیلم اقتباسی Gears of War مشخص شد

[ad_1]

سرویس آنلاین نتفلیکس نویسنده‌ای را برای نگارش فیلم‌نامه فیلم اقتباسی Gears of War به خدمت گرفته است.

چرخ‌دنده‌های جنگ یا گیرز آو وار (Gears of War) یکی از بازی‌های ویدیویی برجسته به شمار می‌رود که سرویس آنلاین نتفلیکس حق ساخت اقتباسی لایو اکشن بر اساس آن را بدست آورده است. حالا این سرویس آنلاین قدم بزرگی در توسعه این پروژه برداشته است.

سرویس آنلاین نتفلیکس برای ساخت فیلم لایو اکشن «گیرز آو وار» با کمپانی The Coalition همکاری می‌کند و حالا اعلام کرده که جان اسپتس را به خدمت گرفته تا فیلم‌نامه این اثر را قلم بزند. این نویسنده که سابقه نامزد شدن برای جایزه اسکار را در کارنامه خودش دارد، با آی‌پی و فرنچایزهای بزرگ ناآشنا نیست.

در کارنامه هنری جان اسپتس می‌توان نگارش فیلم‌نامه آثاری همچون فیلم مومیایی (The Mummy)، فیلم پرومتئوس (Prometheus)، فیلم تاریک‌ترین ساعت (The Darkest Hour)، فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) و همچنین فیلم تل‌ماسه (Dune) را مشاهده کرد.

اتفاقات بازی ویدیویی «گیرز آو وار» در آینده‌ای پادآرمانی جریان دارد که در آن، بشریت توسط موجودات بیگانه و هیولایی که به گروه ملخ‌ها معروف شده‌اند و از زیر زمین حمله می‌کنند، در آستانه انقراض قرار گرفته است. در این میان نیز گروه دلتا به رهبری مارکوس فنیکس مسئول آخرین مقاوت بشر است.

جان اسپتس برای نگارش فیلم‌نامه فیلم «گیرز آو وار» موارد داستانی پنج بازی را در اختیار دارد و مطمئنا کار سختی در نگارش این فیلم‌نامه در پیش خواهد داشت اما برای انجام آن بسیار مشتاق است. او اظهار داشته:

«گیرز آو وار» یکی از بهترین بازی‌های اکشن تمام دوران به شمار می‌رود که پر از شخصیت‌های سرسخت، دنیایی به خوبی طراحی شده و سیستمی جنگی است که مرگبار بار بودن جنگ و اهمیت مقاوت کردن در کنار اعضای گروه را به ارمغان می‌آورد. من بسیار خوشحالم که شانس آوردن این بازی‌ها به دنیای سینما را بدست آوردم.

کمپانی‌های دیگر قبلا تلاش کردند تا اقتباسی بر اساس «گیرز آو وار» بسازند اما همه آن‌ها در مرحله توسعه و نگارش فیلم‌نامه آن متوقف شدند و حالا نتفلیکس امیدوار است که از این مرحله عبور کند و این فیلم را به مرحله فیلمبرداری و پخش برساند.

در حال حاضر هیچ بازیگری برای نقش‌آفرینی در فیلم «گیرز آو وار» به خدمت گرفته نشده اما نام‌های بسیاری توسط طرفداران ذکر شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیو باتیستا و جان دی‌ماجیو اشاره کرد. هنوز نتفلیکس تاریخی برای پخش این فیلم سینمایی تعیین نکرده است.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =