شنبه , می 18 2024

پخش تریلر فصل۴ بازی Overwatch 2 در ششم آوریل

[ad_1]

بلیزارد قهرمان بعدی بازی اورواچ ۲ با عنوان Lifeweaver را معرفی کرد. هنوز جزییاتی از مهارت‌ها و توانایی‌های وی منتشر نشده است.

اولین تریلر فصل بعد بازی اورواچ ۲ با محوریت شخصیت Lifeweaver، ششم آوریل ساعت ۹ صبح به وقت PST منتشر خواهد شد. تصویر این تریلر به نقشه‌ای جدید اشاره دارد، اما هنوز از سوی بلیزارد تایید نشده‌است. در کنار رونمایی از این Support Hero جدید، بازیکنان می‌توانند از بتل‌پس جدیدی که حاوی voice lines، اسکین‌های جدید Epic و Legendary، هایلایت‌ها، اسپر‌ی‌ها و موارد دیگر برخوردار باشند. همچنین یک اسکین Mythic جدید برای دارندگان Battle Pass Premium و سایر اقلام تزیینی در فروشگاه در دسترس است.

اگر بلیزارد از همان الگوی فصل 4 پیروی کند، پس باید بلافاصله منتظر حضور رایگان Lifeweaver در Tier 45 برای بازیکنان و دارندگان Battle Pass Premium باشید. Jared Neuss، تهیه کننده اجرایی نیز گفت که تیم سازنده در این ماه در مورد برنامه‌های خود برای سال آینده صحبت خواهد کرد، اما اینکه آیا این جزئیات همراه تریلر فصل ۴ بازی ارائه می‌شود یا خیر، معلوم نیست.

بازی اورواچ ۲ روی نینتندو‌ سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در تاریخ ۴ اکتبر به‌صورت رایگان عرضه شد و دارای قابلیت کراس پلی می‌باشد.

 

در ادامه، با مطالعه اخبار بازی همراه سایت پی اس‌آرنا بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =