شنبه , می 18 2024

راد فرگوسن: بازتعریف کاراکتر‌های بازی دیابلو ۴ چندان سخت نیست

[ad_1]

مدیر کل (General Manager) سری بازی‌های دیابلو یعنی راد فرگوسن (Rod Fergusson)، در مصاحبه‌ای با IGN گفته‌‌ بود که کنارگذاشتن کاراکتری که مدت‌ها با آن بازی را تجربه و بیش از پیش به مهارت‌ها و ویژگی‌های وی عادت کرده‌اید، بسیار دشوار و سخت است. چرا که فرد مجبور به برگرداندن Skill point ها و مجبور به پیشروی در بازی برای دریافت دوباره Skill point ها است.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت در این ماه از طریق رویداد زنده Developer Update، اطلاعات بیشتری از پیشرفت توسعه بازی و بازی نهایی منتشر کرد. در همین راستا، راد فرگوسن علی‌رغم اظهار قبلی خود گفته‌است:

واگذاری یک Skill point یا کل درخت مهارت در یک زمان (برای بازتعریف کاراکتر) آسان‌تر است.

تمام بازیکنان با این قانون موافق و راضی نبودند تا اینکه در جریان بازخوردهای بازیکنان به بتای آزمایشی بازی دیابلو ۴، بلیزارد تلاش خود را برای آسان‌تر کردن شرایط و قوانین بازی پی‌گرفت. در همین‌حین، فرگوسن در پاسخ به توییتی از یک بازیکن مبنی بر عدم تمایل به بازتعریف (Respec) کاراکترش- به‌دلیل قانون سختگیرانه بازی- گفت:

بازتعریف کاراکتر چندان سخت نیست و ما با ایجاد امکان واگذاری یک skill point یا تمام درخت مهارت، کار را راحت‌تر کرده‌ایم.

همانطور که دیدید، Fergusson در ابتدا با بازیکنان همذات‌پنداری می‌کرد و عقیده داشت که برگرداندن Skill point ها جهت بازتعریف کاراکتر، کاری بسیاردشوار است و اکنون در توییتی اظهار می‌دارد که با تعریف این قانون، کار را برای بازتعریف کاراکتر توسط بازیکنان راحت‌تر کرده است.

حال این که این اقدام بلیزارد برای ساده کردن بازتعریف مهارت‌های شخصیت اصلی چگونه بر پایان بازی (End Game) تاثیر می‌گذارد مشخص نیست. اگر همانند نسخه بتا برای بازتعریف قابلیت‌ها به طلا نیاز داشته باشیم، با توجه به این که در اواخر بازی طلای زیادی در اختیار دارید، بازتعریف قابلیت‌ها آسان‌تر می‌شود. باید منتظر بود و دید که این تصمیم چگونه بر بازی تاثیر می‌گذارد.

بازی مورد انتظار دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. کسانی‌ که نسخه Ultimate Edition را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار خریداری کرده باشند، ۴ روز زودتر می‌توانند به تجربه بپردازند.

 

ممنونیم که همچنان همراه اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا هستید…

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =