پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی بسکتبال NBA Infinite برای اندروید منتشر شد: رقیب NBA 2K

بازی NBA Infinite به‌عنوان بهترین شبیه ساز ورزش بسکتبال برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و آیفون منتشر شد. این بازی اندروید با گرافیک واقع‌گرایانه و همچنین تیم‌ها و بازیکنان لایسنس‌شده و کاملاً واقعی به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن است. می‌توانید به‌طور آنلاین با دیگر بازی‌کنان مسابقه دهید و از تجربه شبیه ساز واقع‌گرایانه بسکتبال این بار برای گوشی‌های موبایل لذت ببرید.

یکی از نکات جذاب بازی ان‌بی‌ای اینفینیت، ایجاد تیم‌های سه نفره و پنج‌نفره آنلاین است. می‌توانید دوستانتان را دعوت کنید و همراه آنها با دیگر رقبا رقابت کنید. ارائه مسابقات آنلاین اجازه می‌دهد تا عاشقان بسکتبال بتوانند در هر گوشه و کنار جهان، مسابقات کوتاه و مهیجی را تجربه کنند. در عین حال بازیکنان تیم را پرورش دهند و حتی تیم مربیان بهتری استخدام کنند و استراتژی‌های دفاع و حمله بهتری بچینند.

کارل آنتونی تاونز، ستاره تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز به‌عنوان چهره تبلیغاتی بازی انتخاب شده است. او سفیر بازی NBA Infinite‌ خواهد بود و بازی بسکتبال موبایل را به‌طور جهانی تبلیغ خواهد کرد. چند سفیر دیگر از جمله دی آرون فاکس، آرجی برت، توبیاس هریس، اندرو ویگینز و جرو هالیدی نیز جذب شده‌اند و سرمایه‌گذاری زیادی برای تبلیغ و شناساندن بازی به علاقه‌مندان صورت گرفته است. توسعه‌دهنده برای هر منطقه استراتژیک یک سفیر مشهور تعیین کرده است و انتظار دارد که این بازی به مهم‌ترین شبیه ساز بسکتبال برای موبایل تبدیل شود.

بازی NBA Infinite بسکتبال موبایلتجربه واقعی بسکتبال با بازی NBA Infinite

بازی NBA Infinite‌ به دنبال ارائه تجربه واقعی مسابقات بسکتبال لیگ ان‌بی‌ای است. از جمله حالت‌ها و ویژگی‌های کلی بازی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • حالت تک‌نفره و بازی‌های فردی که شامل چالش‌هایی مانند پرتاب‌های سه امتیازی و مسابقه یازده امتیازی می‌شود
  • حالت گروهی 3v3 که می‌توانید همراه دوستانتان بازی کنید و یک مسابقه بسکتبال واقعی را بچشید و با گیمرهایی از سراسر جهان رقابت کنید.
  • جذب بازیکنان واقعی NBA و استفاده از مهارت‌های ویژه آنها. می‌توانید سطح کیفی بازیکنان را افزایش دهید و آنها را رشد دهید و در نهایت یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان درجه یک بسازید.
  • می‌توانید از مهارت‌های بازیکنان حرفه‌ای استفاده کنید و مچ حریف را بخوابانید. همچنین باید مهارت‌های مربی‌گری را ارتقاء دهید و استراتژی‌های دفاعی و هجومی تعیین کنید که پیروزی شما را تضمین خواهند کرد.
  1. بهترین بازی‌ های ورزشی برای اندروید و iOS

بازی NBA Infinite بسکتبال موبایلبازی NBA Infinite‌ برای هر دو گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس توسط شرکت Level Infinite منتشر شده است. حجم نسخه آی‌او‌اس حدود 2.2 گیگابایت است و باید نسخه سیستم‌عامل 11 به بالا داشته باشید. دانلود بازی بسکتبال موبایل کاملاً رایگان است و اگر دنبال بازی مشابه NBA 2K Mobile هستید، این عنوان را از دست ندهید.

منبع: GamingonPhone


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =