یکشنبه , می 19 2024

بهترین انیمیشن 2023 + [12 عنوان منتخب از بهترین انیمیشن های 2023 مورد انتظار]

[ad_1]

با شروع هر سال جدید، طرفداران آثار انیمیشنی با شوق و اشتیاق منتظر اکران تازه‌ترین تولیدات این حوزه هستند. فهرست بهترین انیمیشن های 2023 منتشر شده را که مورد تایید تیم تحریریه‌ی فیگار بوده را در ادامه در اختیار شما خواهیم گذاشت.

اگر به لیست استودیوهای تولیدکننده بهترین کارتون های جدید توجه کنیم، مشخص می‌شود که باید در سال 2023 منتظر دیدن یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ سینما هم باشیم. استودیوهایی مانند دیزنی، دریم‌ورکس، پیکسار، ایلومینیشن، آردمن، نتفلیکس و سایرین، با ارائه نسخه‌های جدید و هیجان‌انگیز یا ادامه‌های جذاب، علاقه‌مندان به دنیای انیمیشن را شاد و شوق‌زده می‌کنند.

بهترین انیمیشن های 2023

لیست بهترین انیمیشن های جدید

با توجه به اینکه سال گذشته انیمیشن‌ها توانستند توقعات مخاطبان با سلایق متفاوت را برآورده کنند و سال 2022 برای انیمیشن‌ها به عنوان سالی بسیار موفق محسوب می‌شد، همانطور که بالاتر اشاره شد انتظار می‌رفت که این روند در سال 2023 نیز تکرار شود و ما شاهد انیمیشن‌های بسیار جذاب و متنوع در ژانرهای مختلف باشیم.

هر سال انیمیشن‌هایی با ژانرهای مختلفی مانند، اکشن، ترسناک، علمی تخیلی یا کمدی منتشر می‌شوند که بسیار سرگرم کننده هستند. تمام انیمیشن‌هایی که در فهرست بهترین انیمیشن های سال 2023 قرار گرفته‌اند با بررسی و ظرافت بالایی سعی شده برای شما دوست‌داران دنیای انیمیشن انتخاب شوند. پس اگر می‌خواهید با لیستی از بهترین انیمیشن های جدید امسال آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار همراه ما بمانید.


جهت دانلود انیمیشن جدید 2023 و دانلود بهترین انیمیشن های جهان می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


The Super Mario Bros

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023

فیلم “برادران سوپر ماریو” به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سینمایی سال 2023 با ژانر فانتزی ماجراجویی به علت حواشی بسیار بالا و ساخت بی‌نظیری که داشته در این لیست از تیم تحریریه‌ی فیگار قرار گیرد.

داستان فیلم درباره‌ی یک لوله‌کش به نام ماریو از منطقه بروکلین شهر نیویورک است که همراه با یک شاهزاده خانم به نام Peach و یک قارچ انسان‌نما به نام Toad به سفری در قلمرو قارچ‌ها می‌روند تا برادرش لوئیجی را پیدا کنند. هدف آنها نجات جهان از دست یک کوپای بی‌رحم به نام Bowser است و برای این منظور با همکاری لوئیجی قصد دارند جهان را نجات دهند. این انیمیشن جزو بهترین انیمیشن های 2023 دوبله فارسی است که می‌توانید با دانلودش لذت دوبله را هم ببرید.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان و ایستراگ های انیمیشن ماریو

نقد و بررسی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie 2023

Elemental

جدیدترین انیمیشن در سال 2023
جدیدترین انیمیشن در سال 2023

در یک شهر که ساکنانش شامل عناصر آتش، آب، خاک و هوا هستند، یک زن جوان با طبیعت آتشین و یک مرد شوخ و شنگول در حال بررسی یک موضوع بسیار اساسی هستند. آن‌ها در حال کشف می‌باشند که در این تنوع عناصر، چقدر با هم تشابه و یا چقدر باهم تلپاتی دارند! این انیمیشن هم جزو بهترین انیمیشن های جدید دوبله فارسی است که می‌توانید با دانلود از کانال تلگرامی فیگار از دیدنش لذت ببرید.

نقد انیمیشن Elemental ؛ تعامل و تضاد آب و آتش

Batman: The Doom that came to Gotham

بهترین کارتون های 2023
بهترین کارتون های 2023
  • زمان انتشار: 5 آوریل 2023 (16 فروردین 1402)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: نمره 6.1
  • ژانر: فانتزی، ابرقهرمانی و ترسناک
  • کارگردان: کریستوفر برکلی (Christopher Berkeley) و سم لیو (Sam Liu)
  • صداپیشگان: دیوید جونتولی، تاتی گابریل، گیدئون آدلون و کاران برار

شاید این انیمیشن بعد از فرار مرغی، فیلمی باشد که قبل از انتشار ما بتوانیم آن را یکی از بهترین انیمیشن های 2023 بدانیم.

در ادامه فهرست بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۳، به انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام رسید می‌پردازیم. این انیمیشن یکی از اعضای مجموعه‌ی محبوب بتمن و قهرمانان دی سی می‌باشد. با داستان جذاب و حضور بازیگران صداپیشگان با استعداد، این انیمیشن یکی از برترین انتخاب‌های این فهرست است.

داستان این انیمیشن درباره‌ی یک شیطان باستانی است که بیدار شده و شهر گاتهام را تهدید می‌کند. تنها بتمن قادر به نجات شهر خود است. اگر طرفدار انیمیشن های دی سی، به ویژه بتمن هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تماشای بتمن: عذابی که به گاتهام رسید را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

Chicken Run: Dawn of the Nugget

جدیدترین انیمیشن در سال 2023
جدیدترین انیمیشن در سال 2023

با انتشار تریلر رسمی انیمیشن Chicken Run 2، برخی از طرفداران قسمت اول این انیمیشن واکنش‌های مثبتی نسبت به ادامه داستان جینجر و راکی داشتند. آن‌ها خوشحال هستند که به دنیای جذاب و دلنشین این فیلم بازگردند و ماجراجویی‌های جدید را تجربه کنند. با اینکه این انیمیشن هنوز منتشر نشده است اما تیم تحریریه فیگار با جرات این فیلم را یکی از بهترین انیمیشن های 2023 می‌داند.

Mummies

بهترین کارتون های 2023
بهترین کارتون های 2023
  • زمان انتشار: 24 فوریه 2023 (5 اسفند 1401)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: نمره 5.9
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان:Juan Jesús García Galocha
  • صداپیشگان: جو توماس، النور تاملینسون، سلیا امری، هیو بونویل، شان بین

مومیایی‌ها (Mummy’s Little Monsters) یک انیمیشن اسپانیایی به زبان انگلیسی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. این انیمیشن کمدی و خانوادگی داستان سه مومیایی را دنبال می‌کند که در شهر لندن در دنیای امروز زندگی می‌کنند. آن‌ها در تلاشند تا یک حلقه‌ای که توسط یک باستان‌شناس دزدیده شده را پیدا کنند. این انیمیشن در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما به تعویق افتاد و در نهایت در سال ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا و اسپانیا اکران شد. در مجموع، این انیمیشن امتیازات مناسبی را دریافت کرده و تیم تحریریه‌ی فیگار بعد از بررسی‌های لازم این انیمیشن را جزو بهترین انیمیشن های 2023 دانسته و در این لیست قرار داده است.

Nimona

انیمیشن های جدید 2023
انیمیشن های جدید 2023

در خلاصه داستان نقد انیمیشن Nimona آمده است که در یک دنیای قرون وسطی، شوالیه‌ای به نام بالیستر بولدهارت به اتهام جنایتی که مرتکب نشده، متهم می‌شود. تنها شخصی که می‌تواند به او کمک کند و بیگناهی خود را ثابت کند، نیمونا است. نیمونا نوجوانی بداخلاق می‌باشد و اتفاقاً توانایی تغییر شکل دارد.

اما با وجود تمام تبهکارانی که برای گرفتن نیمونا تلاش می‌کنند، نیمونا تنها طرفدار واقعی (یا بهتر است بگوییم تنها امیدوار) بالیستر است. در طول ساختار روایی این انیمیشن جدید 2023، مرز میان قهرمانان، تبهکاران و هیولاها شروع به ابهام می‌کنند و داستان به سمت یک ماجرای هیجان‌انگیز و پر از اتفاقات پیش می‌رود.

نقد انیمیشن Nimona 2023 ؛ جدیدترین اثر نتفلیکس

The Boy and the Heron

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023

میان لیست انیمیشن های جدید در سایت‌های داخلی و خارجی قطعا آخرین اثر میازاکی دیده می‌شود. داستان این انیمه از این قرار است که در طول جنگ در سال 1943، هیساکو، مادر ماهیتو ماکی که 12 سال داشت، در یک حمله هوایی به توکیو کشته شد. پدر ماهیتو، صاحب یک کارخانه مهمات هوایی، بعدا از این واقعه با خواهر کوچکتر همسرش به نام ناتسکو ازدواج می‌کند و آنها به خانه‌ای در حومه شهر می‌روند. در این خانه، آنها با چندین خدمتکار قدیمی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه در سال 2023

ماهیتو در شهر جدید با غم و اندوه از مرگ مادرش دست و پنجه نرم می‌کند. در مدرسه نمی‌تواند رابطه‌ای خوب برقرار کند و با ناتسکو که در حال حاضر باردار است، رابطه‌ای پرتنش دارد. همچنین، ماهیتو با یک ماهی خوار خاکستری مرموز روبرو می‌شود که اغلب او را آزار می‌دهد. این آشنایی، آغازگر ماجراهای این انیمه است. به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین انیمیشن های 2023 که باید قبل از مرگ ببینید ساخته‌ی آخر استاد میازاکی است.

نقد انیمه The Boy and the Heron ؛ جدیدترین ساخته هایائو میازاکی

Black Clover: Sword of the Wizard King

بهترین کارتون 2023
بهترین کارتون 2023
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • سال انتشار: 2023
  • محصول: ژاپن
  • کارگردان: آیاتاکا تانمورا (Ayataka Tanemura)
  • صدا پیشگان: براین اپریل (Bryn Apprill)، تیا لین بالارد (Tia Lynn Ballard)، استیو بلوم (Steve Blum)
  • IMDb: امتیاز 10/7.5

برای برخی از انیمه بازان شاید بهترین انیمیشن 2023 حتی همین انیمه باشد و لاغیر!

Black Clover: Sword of the Wizard King یک انیمه است که به لطف داستان جذاب خود، در رده‌ی برترین انیمیشن‌های سال 2023 قرار گرفته است. داستان این انیمه در دنیایی روایت می‌شود که جادو نقش مهمی در آن بازی می‌کند.

آستا، یک پسر بدون قدرت جادو در این دنیا به دنبال تبدیل شدن به “شاه جادوگر” است تا بتواند با چالش‌ها و مشکلاتی که با آن روبرو می‌شود، قدرت خود را ثابت کند و عهد خود را با دوستانش حفظ کند. در طول این مسیر، آستا با چالش‌هایی روبرو می‌شود که زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تغییراتی را در زندگی او به وجود می‌آورد.

نقد انیمه Black Clover 2023 ؛ جدیدترین فیلم مجموعه شبدر سیاه

Suzume

انیمیشن های برتر سال 2023
انیمیشن های برتر سال 2023

داستان این انیمیشن درباره سوزومی، یک دختر ۱۷ ساله است که در یک شهر آرام در منطقه کیوشو در جنوب غربی ژاپن زندگی می‌کند. زمانی که سوزومی با یک مرد جوانی که به دنبال “در” می‌گردد، آشنا می‌شود، داستان آغاز می‌شود. این دو نفر با هم سفر می‌کنند و در یک دریای قدیمی که در مکانی غریب در کوهستان پیدا می‌کنند، عجیب‌ترین اتفاقات را تجربه می‌کنند.

نقد و بررسی انیمه Suzume 2023 

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Next Chapter

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023

در این فیلم، که یکی از پر سر و صداترین و بهترین انیمیشن های 2023 است، لاک‌پشت‌ها پس از سال‌ها پناه بردن از دنیای انسانی، تصمیم می‌گیرند به عنوان نوجوانان عادی همه چیز را در گذشته‌ی خود فراموش کنند. آنها تصمیم می‌گیرند یک سندیکای جنایی مرموز را شکار کنند، اما وقتی ارتشی از جهش‌یافته‌ها به دنیایشان حمله می‌کند، مشکلاتی پیش می‌آید. این حمله موجب می‌شود که برادران لاک‌پشتی با چالش‌های جدیدی روبرو شوند.

نقد انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023

The Monkey King

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023

شاه میمون به عنوان یکی از مورد انتظارترین انیمیشن های سال جدید بالاخره منتشر شد و تیم تحریریه‌ی فیگار با بررسی‌های خود توانست این انیمیشن زیبا را که ما را به یاد شیر شاه می‌اندازد، در لیست خود به عنوان بهترین انیمیشن های 2023 بگذارد.

داستان انیمیشن درباره شاه اژدها است که دارایی ارزشمند شاه میمون را دزدیده و اکنون او برای بازیابی آن در یک مأموریت مهم قرار دارد. اما در نهایت او متوجه یک حقیقت ساده می‌شود؛ آن هم اینکه گاهی بزرگترین دشمن ما، خودمان و حس غرور ما است.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن 2023

یکی از جدی‌ترین و یکی از بهترین انیمیشن های 2023 که بالاترین امتیاز IMDB را هم برای خود دارد مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی است.

وبسایت Rotten Tomatoes نشان می‌دهد که ٪۹۶ از ۲۹۶ بررسی منتقدین به این فیلم امتیاز مثبت داده‌اند و فیلم میانگین امتیاز ۸٫۶/۱۰ را دریافت کرده است. نظر اجماعی این وبسایت درباره فیلم به این صورت است:

مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی همان‌قدر به‌اندازهٔ فیلم قبلی از نظر بصری شگفت‌انگیز و پویایی دارد و از آغاز تا انتهای داستان هیجان‌انگیز، جذاب و نفس‌گیر است.

در متاکریتیک، که از میانگین امتیازات استفاده می‌کند، این فیلم براساس نظر ۵۹ منتقد، امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را دریافت کرده که نشان‌دهنده “تحسین عمومی” است. تماشاگرانی که در نظرسنجی سینماسکور شرکت کرده‌اند، به این فیلم نمرهٔ “A” (با مقیاس از A+ تا F) داده‌اند. همچنین، نظرسنجی‌های پست‌ترک نشان می‌دهد که ۹۳ درصد از حضور کنندگان مخاطب به فیلم امتیاز مثبت داده‌اند و ۸۲ درصد از آنها اعلام کرده‌اند که قطعاً این فیلم را توصیه می‌کنند.

تمامی مقالات مرتبط با مرد عنکبوتی را بخوانید:

Spider Man

نقد کامل مرد-عنکبوتی: سراسر دنیای عنکبوتی را بخوانید.


شما همراهان عزیز می‌توانید بعد از خواندن این مقاله با مراجعه به مقالات زیر اطلاعات جامع‌تری را از دنیای انیمه و انیمیشن کسب کنید:

مقالات مکمل:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول:

بهترین انیمیشن ابرقهرمانی سال 2023 کدام است؟

Spider-Man: Across the Spider-Verse

مورد انتظارترین انیمیشن در سال جدید کدام انیمیشن می‌باشد؟

Shrek 5



[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =