یکشنبه , می 19 2024

تاریخ عرضه بازی Killer Instinct Anniversary Edition اعلام شد

[ad_1]

پس از معرفی بازی Killer Instinct Anniversary Edition که چند روز پیش توسط رسانه‌های معتبر صورت گرفته بود، تاریخ انتشار این بازی نیز اعلام شد.

صبح امروز 28 نوامبر 2023 (7 آذر 1402)، بازی غریزه قاتل که با نام کامل Killer Instinct Anniversary Edition نیز شناخته می‌شود، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Killer Instinct Anniversary Edition اعلام شد

شرکت «مایکروسافت» و استودیوی «آیرن گلکسی» (Iron Galaxy) اعلام کرده‌اند که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه بازی مبارزه‌ای Killer Instinct، بخشی از این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین، نسخه Anniversary این بازی با پرداخت 30 دلار، برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند به تمامی محتواهای موجود در بازی دسترسی داشته باشند، موجود است.

بازی Killer Instinct Anniversary Edition

پیش از این اعلام شده بود که عرضه بازی ویدیویی Killer Instinct Anniversary با یک به‌روزرسانی مهم و جدید همراه خواهد بود که این به‌روزرسانی اولین آپدیت مهم این بازی در چند سال گذشته است.

«آدام هارت»، طراح اصلی بازی‌های استودیوی «Iron Galaxy»، هفته گذشته میزبان یک پخش زنده دو ساعته بود که در آن برنامه توضیحاتی را نیز از این آپدیت ارائه داده بود. شخصیت‌هایی که بیشتر از این پچ سود می‌برند «Jago» و «Orchid» هستند که تغییراتی در حرکات ویژه و همچنین سرعت‌های راه رفتن سریع‌تر برای رویکرد بهتر دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این آپدیت استودیوی Iron Galaxy برای بازی Killer Instinct چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =