سه‌شنبه , می 21 2024

معرفی انیمیشن من گروت هستم (I Am Groot) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

انیمیشن من گروت هستم یک مینی سریال کوتاه آمریکایی است. برای آشنایی بیشتر با انیمیشن I Am Groot تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انیمیشن من گروت هستم توسط کریستن لپور (Kirsten Lepore) برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است و بر اساس کتاب‌های کمیک مارول با شخصیت گروت تولید شد. این سری شامل شخصیت‌هایی از دنیای سینمایی مارول است و داستان‌هایی از ماجراهای گروت کوچک را به تصویر می‌کشد که او را بین رویدادهای فیلم نگهبانان کهکشان 2014 و یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم نگهبانان کهکشان 2017 قرار می‌دهد. ژانر انیمیشن I Am Groot کمدی و اکشن می‌باشد.

همچنین بخوانید :

این سری توسط استودیوی انیمیشن مارول ساخته شده است و لپور به عنوان نویسنده و کارگردان اصلی آن حضور دارد. مدت زمان انیمیشن سریالی I Am Groot برای هر قسمت حدود 5 یا 6 دقیقه می‌باشد. وین دیزل (Vin Diesel) نقش صداپیشگی گروت کوچک را از فیلم‌های مارول بازی می‌کند و بردلی کوپر (Bradley Cooper) همچنین در فصل اول حضور دارد و جفری رایت (Jeffrey Wright) در فصل دوم انیمیشن من گروت هستم نقش آفرینی می‌کند. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن سریالی من گروت هستم می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن من گروت هستم

ژانر انیمیشن I Am Groot

خلاصه کارتون من گروت هستم به این صورت است که گروت کوچک، به ماجراجویی‌های مختلفی می‌پردازد و دردسرهای خنده‌داری را ایجاد می‌کند. فصل دوم انیمیشن من گروت هستم به تازگی منتشر شد و ماجراهای جدیدی از او را به تصویر کشید. هر قسمت این سریال، داستان متفاوتی را ارائه می‌کند که بسیار جذاب و خنده‌دار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر انیمیشن I Am Groot را مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید :

تعداد قسمت های انیمیشن من گروت هستم

مدت زمان انیمیشن سریالی I Am Groot

انیمیشن I Am Groot در کل 10 قسمت دارد که طی دو فصل منتشر شدند. هر قسمت از این سریال ماجراهای متفاوتی را از شخصیت گرو کوچک به تصویر می‌کشند که بسیار جذاب و جالب است. فصل دوم انیمیشن من گروت هستم در تاریخ 6 سپتامبر 2023 برابر با 15 شهریور 1402 منتشر شد. در ادامه جزئیاتی از هر فصل انیمیشن I Am Groot را مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید :
شماره فصل تعداد قسمت نویسنده کارگردان تاریخ انتشار
1 5 کریستن لپور کریستن لپور 10 آگوست 2022 (20 مرداد 1401)
2 5 کریستن لپور کریستن لپور 6 سپتامبر 2023 (15 شهریور 1402)

بازیگران انیمیشن من گروت هستم

انیمیشن I Am Groot

انیمیشن من گروت هستم در دسامبر 2020 معرفی شد و شرکت لوما پیکچرز در اوت 2021 به تولید انیمیشن واقع‌گرایانه این سری شروع به کار کرد. مشارکت لپور در ماه نوامبر مشخص شد. در ادامه با هنرپیشه های انیمیشن من گروت هستم آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

وین دیزل در نقش گروت

نمرات انیمیشن I Am Groot

مارک سینکلر متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۶۷ برابر با ۲۷ تیر ۱۳۴۶، معروف به وین دیزل، یک بازیگر و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. او یکی از بازیگران با بالاترین درآمد جهان محسوب می‌شود و بیشتر به خاطر نقش دومینیک تورتو در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن شناخته شد. دیزل کار خود را در سال ۱۹۹۰ آغاز کرد، اما تا زمانی که فیلم کوتاه “چهره چندگانه” را نوشت، کارگردانی و بازی کرد و همچنین در فیلم اول خود “گرسنگان” حضور یافت، با مشکلاتی برای به دست آوردن شهرت مواجه شد؛ این فیلم‌ها باعث شدند استیون اسپیلبرگ وین دیزل را در فیلم جنگی “رایان نجاتی خصوصی” انتخاب کند.

همچنین بخوانید :

سپس دیزل صدای شخصیت اصلی فیلم “غول آهنی” را ایفا کرد و پس از آن با بازی در مجموعه‌های فیلم سریع و خشن، سه ایکس و ردیک، به عنوان یک ستاره اکشن شناخته شد. وین دیزل صداپیشه گروت یک و گروت دو در دنیای سینمایی مارول است؛ او نقش این شخصیت را در شش فیلم ابرقهرمانی بازی کرده است. دیزل با بازی در کمدی “پاکساز” به موفقیت تجاری دست یافت و با نقش جکی دینورسیو در فیلم “مرا قضاوت کن” نقدهای مثبت زیادی را به دست آورد.

همچنین بخوانید :

بردلی کوپر در نقش راکت

نقد انیمیشن I Am Groot

بردلی چارلز کوپر یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در تاریخ ۵ ژانویه ۱۹۷۵ برابر با ۱۵ دی ۱۳۵۳ متولد شد. وی برنده جوایز مختلفی از جمله جایزه فیلم بریتانیایی و دو جایزه گرمی می‌باشد، همچنین نامزد نه جایزه اکادمی، شش جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ تونی شد. کوپر سه بار در فهرست مشاهیر فوربز و یک بار در فهرست تایم از ۱۰۰ نفر برتر تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت.

فیلم‌های او به طور کلی ۱۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و او چهار بار در رده‌بندی سالانه بازیگران پردرآمد جهان قرار گرفته است. کوپر در سال ۱۹۹۹ با نقش مهمان در سریال تلویزیونی “جنس و شهر” شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۰ وارد برنامه MFA در استودیوی بازیگری شد. او در فیلم کمدی “تابستان آمریکایی داغ” به عنوان نقش اولین فیلمی خود حضور یافت و به عنوان ویل تیپین در سریال تلویزیونی “الیاس” شناخته شد.

همچنین بخوانید :

جفری رایت در نقش ناظر

معرفی انیمیشن سریالی من گروت هستم

جفری رایت متولد ۷ دسامبر ۱۹۶۵ برابر با ۱۶ آذر ۱۳۴۴، یک بازیگر آمریکایی است. او به خاطر نقش بلیز در نمایش برادوی “فرشتگان در آمریکا” معروف شد که به این مناسبت جایزه تونی را به دست آورد. همچنین در نسخه مینی‌سریال برجسته شبکه HBO از این نمایش، جایزه امی و گلدن گلوب را برده است.

وی در نقش جان میشل در فیلم “باسکیات”، پیپلز هرناندز در فیلم “شفت”، فلیکس لایتر در فیلم‌های جیمز باند “کازینو رویال”، “کوانتوم اوف سولاس” و “زمانی برای مردن نیست”، والنتین نارسیس در سریال شبکه HBO “امپراتوری ساحل”، بیتی لتیر در فیلم‌های “بازی‌های گرسنه”، ایزاک دیکسون در بازی ویدیویی “آخرین نفر از ما بخش دوم” و ناظر در مجموعهٔ انیمیشنی استودیوی مارول “چه می‌شد اگر…” به ایفای نقش پرداخته است. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲، در مجموعهٔ HBO به نام “دنیای غرب” در نقش برنارد لو به ایفای نقش پرداخت. وی نیز نقش جیمز گوردون را در فیلم ابرقهرمانی “بتمن” ایفا کرده است.

نمرات انیمیشن I Am Groot

انیمیشن من گروت هستم

نقد انیمیشن I Am Groot توسط منتقدان و طرفداران، نمرات و واکنش‌های خوبی را در پی داشت. بررسی کارتون I Am Groot در سایت Imdb نمره 6.7 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 87 از 100 را دریافت کرد؛ اما از سایت Metacritic نمره‌ای به آن داده نشد. همچنین فصل دوم انیمیشن من گروت هستم واکنش مثبت 92 درصد از کاربران گوگل را به خود اختصاص داده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

فصل دوم انیمیشن من گروت هستم

انیمیشن من گروت هستم یکی از سریال‌های کوتاه در شبکه دیزنی پلاس است که ماجراهایی از شخصیت گروت در دنیای سینمایی مارول را به تصویر می‌کشد. اگر به دنبال یک انیمیشن کوتاه و کمدی می‌گردید، دانلود انیمیشن I Am Groot و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =