شنبه , آوریل 27 2024

شرکت سگا تا سال 2026 اولین بازی فوق العاده اش را عرضه میکند

sega2

 

سگا می گوید توسعه اولین بازی فوق العاده اش به طور پیوسته در حال پیشرفت است. به گفته مدیر عملیاتی این شرکت، Shuji Utsumi، پروژه Super Game ناشر ژاپنی که در ماه می 2021 اعلام شد، شامل چندین عنوان Triple-A می شود که از فناوریهای جدید در توسعه بازی استفاده میکند و از چارچوب سنتی بازی ها فراتر می رود.

اوتسومی همچنین اظهار داشت: ما همچنین در حال پیشرفت مداوم در ساخت Super Game هستیم که به دنبال توسعه‌ی  آن در میان مدت و بلند مدت هستیم. همانطور که از نام آن پیداست، این محتوای جدید شامل بازی است که  یک سر و گردن بالاتر از بازی های معمولی قرار می گیرد.

یوکیو سوگینو، رئیس سگا گفت: برای ارتقای کسب‌وکار به سطح بعدی، ما در حال انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه برای ایجاد یک Super Game هستیم، عنوانی بزرگ که در سطح جهانی تا سال مالی منتهی به مارس 2026 عرضه میشود.

سگا در گزارش سالانه خود که روز چهارشنبه منتشر شد، به‌روزرسانی‌ای را در مورد اولین بازی این پروژه ارائه کرد که همچنان برای انتشار در چند سال آینده برنامه‌ریزی شده است. در نوامبر 2021، سگا اعلام کرد که سرمایه گذاری تا 100 میلیارد ین (در آن زمان 882 میلیون دلار) را طی پنج سال آینده برای دستیابی به جاه طلبی های خود در پروژه Super Game در نظر خواهد گرفت.

 


منبع www.bazicenter.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =