سه‌شنبه , می 7 2024

رسمی: نسخه‌ی PC بازی Final Fantasy 16 در حال توسعه است

با تایید رسمی Naoki Yoshida تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 16، نسخه‌ی PC این بازی در حال توسعه است و جزییات بیشتری از آن تا پایان سال ۲۰۲۳ اعلام خواهد شد؛ همچنین دو DLC پولی نیز برای این بازی در حال توسعه است.

بازی Final Fantasy 16 به صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن ۵ عرضه شد و با تحولات اساسی خود توانست تا تحسین طرفداران و منتقدان را برانگیزد. این بازی بخاطر داستان جذاب خود، جهان سازی بی‌نظیرش و البته محتوای نسبتا غنی‌ای که برای نقشه‌ی بزرگ خود داشت مورد ستایش بازیکنان قرار گرفت. نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده‌ی بازی پیشتر اعلام کرده بود که داستان بازی به اندازه‌ی کافی برای نداشتن DLC کامل و جامع تعریف شده و احتمالا نیازی به ساخت DLC نخواهد بود. او اشاره داشته بود که برای توسعه‌ی احتمالی DLC بازی در آینده به استقبال طرفداران از بازی تکیه خواهد کرد، چیزی که اکنون به حقیقت پیوسته است.

درست در رویداد PAX West 2023 یوشیدا اعلام کرد که اکنون دو بسته‌ الحاقی پولی برای بازی در حال توسعه هستند و جزییات بیشتر آن در اواخر سال جاری میلادی اعلام خواهد شد. همچنین برای کسانی که منتظر عرضه‌ی پورت PC بازی هستند نیز بیان داشت که این پورت هم‌اکنون در حال توسعه است و جزییات آن هم در اواخر سال ۲۰۲۳ مشخص خواهد شد.

قطعا عرضه‌ی یک پورت PC پولیش شده برای این بازی می‌تواند استقبال بازیکنان و فروش بازی را افزایش دهد، هرچند که با اعلام آمار رسمی فروش سه میلیون نسخه در هفته‌ی ابتدایی عرضه‌ی بازی، کمپانی اسکوئر انیکس هنوز از فروش بازی راضی نبوده و منتظر جهش بیشتری است. باید منتظر اخبار جدیدتری از گسترش سرزمین Valisthea این بازی بمانیم.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =