شنبه , می 4 2024

فیلم Vertigo هیچکاک بازسازی می شود !

خبرگزاری ددلاین، صبح امروز به صورت رسمی اعلام کرد که بازسازی فیلم Vertigo هیچکاک در دستور عمل قرار دارد و فیلم Vertigo هیچکاک بازسازی می شود .

پس از اینکه شایعاتی بر اساس اخبار ساخته شدن ریمیک Vertigo هیچکاک در فضای مجازی پیچید، ددلاین به نقل از پارامونت پلاس رسماً ساخت ریمیک فیلم سرگیجه را اعلام کرد. ساخت دوباره فیلم سرگیجه هیچکاک بر عهده‌ی کمپانی پارامونت پیکچرز می‌باشد.

بازسازی فیلم Vertigo هیچکاک

پارامونت پیکچرز، به صورت رسمی، اعلام کرد که بازسازی فیلم هیجان‌انگیز و روانشناختی سال 1958 به کارگردانی آلفرد هیچکاک را به دست آورده است. رابرت داونی جونیور در این ریمیک، نقش اصلی یا همان جیمز استوارت را بازی می‌کند.

داستان این فیلم نیز مانند نسخه‌ی کلاسیک آن، کارآگاه سابق پلیس را نشان می‌دهد که مجبور به بازنشستگی می‌شود و پس از یک ضربه روحی و روانی که او را با ترس از مواجه می‌کند پیش می‌رود. پارامونت، ابتدا این فیلم را با هیچکاک ساخت و تقریباً می‌توان گفت این فیلم، میراث باقی‌مانده‌ی این استودیو پس از مرگ هیچکاک است.

بازسازی فیلم Vertigo هیچکاک
ساخته شدن ریمیک Vertigo هیچکاک

فیلم Vertigo هیچکاک بازسازی می شود !

سرگیجه یا همان Vertigo، یک فیلم نوآر تریلر روان شناختی آمریکایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آلفرد هیچکاک است که در سال ۱۹۵۸ ساخته شده است. داستان این فیلم بر اساس رمان فرانسوی از میان مردگان نوشته بوالو-نارسژاک می‌باشد. فیلمنامهٔ آن توسط الک کوپل و ساموئل ای تیلور نوشته شده است.

هیچکاک فیلم سرگیجه را شخصی‌ترین فیلم کارنامه‌اش خوانده‌است. فیلمی که یکی از مضامین موردعلاقهٔ هیچکاک، یعنی عشق به مثابهٔ یک وسواس را بررسی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =