چهارشنبه , می 8 2024

آموزش خرید یوسی از سایت Midasbuy

در میان گیمرهای ایرانی خرید یوسی پابجی، دلار پابجی و پول پابجی بسیار مرسوم است. گیمرها برای اینکه بتوانند از قابلیت‌ها و آیتم‌های پریمیوم بازی پابجی استفاده کنند، باید اکانت حساب کاربری خود را شارژ نمایند. پول درون بازی یا همان دلار بازی پابجی با عنوان یوسی پابجی (UC PUBG) شناخته می‌شود و در هر دو سیستم عامل اندروید و ios و همچنین ویندوز کامپیوتر و کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس موجود است. ما در اینجا به بررسی نحوه خرید یوسی از سایت  midasbuy می‌پردازیم.

اهمیت خرید یوسی در بازی پابجی موبایل

در حال حاضر بازی پابجی موبایل به یکی از محبوب‎ترین بازی‌های اکشن در سال‌های اخیر تبدیل شده است و به همین خاطر گیمرها به دنبال خرید گیفت کارت با تحویل فوری هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند از امکانات و آیتم‌های پریمیوم بازی پابجی استفاده کنند. در میان روش‌های مختلف، شما می‌توانید با خرید یوسی پابجی و داشتن کافی از این پول به تجهیزات و اسلحه‌ها، صندوق‌ها، تهیه لباس و آفرهای مختلف که در حالت عادی برای سایر کاربران قرار ندارد، دسترسی داشته باشید.

این آیتم‌ها در پیشرفت سریع شما و افزایش ارزش حساب کاربری مهم تلقی می‌شوند. پس اگر شما هم به دنبال تجربه هیجان بیشتر در بازی پابجی موبایل هستید، می‌توانید یوسی پابجی را ازسه روش زیر تهیه نمایید که ما در ادامه نحوه خرید یوسی از سایت midasbuyرا به طور کامل به شما آموزش می‌دهیم.

روش های خرید یوسی بازی پابجی موبایل

  1. خرید یوسی پابجی از طریق سایت midasbuy
  2. خرید یوسی پابجی از طریق گیفت کارت
  3. خرید یوسی پابجی از طریق واسطه های معتبر و گیم استورهای ایرانی

مراحل خرید یوسی پابجی از سایت midasbuy

  1. ساخت اکانت در سایت midasbuy
  2. ساخت اکانت در سایت ریزرگلد
  3. خرید یوسی از سایت Midasbuy

آموزش نحوه ساخت اکانت در سایت midasbuy

آموزش نحوه ساخت اکانت در سایت midasbuy

برای خرید یوسی از سایت midasbuy باید در ابتدا یک حساب کاربری در وب سایت به آدرس  Midasbuy.com ایجاد کنید که شامل مراحل زیر می‌شود:

  1. ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و آدرس سایت را در مرورگر جستجو کنید.
  2. در صفحه اول وب سایت، باید روی آدمکی که در سمت راست و بخش بالا قرار دارد، کلیک کنید تا گزینه Create Account به شما نمایش داده شود.
  3. در این مرحله لازم است تا فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده شامل تاریخ تولد، پسورد و ایمیل تکمیل نمایید. (بهتر است در بخش انتخاب کشور، موقعیت اکانت خود را روی ایالات متحده آمریکا قرار دهید)
  4. خب در اینجا تنها کافیست تیک موافقت با قوانین وب سایت را زده و روی گزینه Register کلیک کنید. تا چند ثانیه دیگر یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن، حساب شما در سایت midasbuy فعال می‌شود.

ساخت اکانت در سایت ریزرگلد

یکی دیگر از کارهای مقدماتی که برای خرید یوسی از سایت midasbuy باید پشت سر بگذاریم، ساخت اکانت در سایت ریزرگلد به آدرس gold.razer.com است. برای ساخت اکانت در این وبسایت همانند مرحله قبل عمل می‌کنیم.

  1. ابتدا آدرس وب سایت را در مرورگر سرچ کرده و وارد صفحه اصلی وب سایت می‌شویم. از بخش بالای صفحه در سمت راست، روی آیکن آدمک کلیک می‌کنیم تا گزینه Create Account به ما نمایش داده شود. در این بخش لازم است از آی پی آمریکا برای این‌کار کمک بگیرید.
  2. در ادامه برای ساخت اکانت، یک Razer ID انتخاب کنید و سپس با وارد کردن ایمیل و پسورد، می‌توانید اکانت خود را ایجاد نمایید.
  3. در این مرحله اگر تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید، علامت «US» به شما نمایش داده می‌شود که نشان دهنده این است که ریجن اکانت شما آمریکا است و فقط با گیفت کارت‌های آمریکایی ریزرگلد سازگاری دارد.

آموزش خرید یوسی از سایت Midasbuy

آموزش خرید یوسی از سایت Midasbuy

بعد از اینکه مقدمات لازم برای خرید یوسی از سایت Midasbuy را فراهم کردید، نوبت به خرید نهایی میرسد.

  1. برای این‌کار وارد حساب کاربری در سایت Midasbuy شوید. در هنگام ورود، شما مبلغ 690 یوسی را که چیزی نزدیک به 10 دلار ارزش گذاری شده است، مشاهده می‌کنید که برای پرداخت آن باید از گیفت کارت ده دلاری ریزرگلد استفاده کنید. متاسفانه در ایران به دلیل وجود تحریم‌های مالی و عدم دسترسی به پلتفرم‌های پرداخت بین المللی، باید از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات مالی ارزی مانند ایرانیکارت که امکان خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن را ارائه می‌دهند، کمک بگیرید.
  2. بعد از اینکه پرداخت خود را به کمک وب سایت‌های معتبر انجام دادید، باید به پنل خود در این وب سایت مراجعه کنید و کد پین گیفت کارت را که بعد از پرداخت به شما داده شده است، کپی کرده و دوباره وارد سایت ریزرگلد شوید.
  3. حال در این مرحله روی آیکن ادمک کلیک کنید و گزینه Reload که در کنار گزینه Redeem قرار گرفته و به رنگ زرد است، انتخاب نمایید.
  4. در صفحه بازشده روی گزینه Razer Gold PIN کلیک نمایید تا وارد بخش وارد کردن پین شوید. حال تنها کافیست پین خود را در بخش مشخص شده جایگذاری کنید و روی گزینه Next کلیک نمایید تا گیفت کارت شما اکتیو و فعال شود.
  5. در آخرین گام، وارد بازی پابجی موبایل خود شوید و آیدی خود را کپی کرده و آن را در وب‌سایت Midasbuy وارد کنید. سپس از میان روش‌های پرداخت موجود در وب سایت، گزینه درگاه پرداخت ریزرگلد را انتخاب نمایید و پس از طی کردن مراحل پرداخت، پروسه پرداخت یوسی ازوب‌سایت Midasbuy با موفقیت به پایان می‌رسد و میزان یوسی اکانت شما شارژ می‌شود.

ساده ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل

ساده ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای برای پیشرفت سریع در این بازی مهیج و جذاب و دریافت آیتم‌های پریمیوم است.

برای خرید و شارژ اکانت حساب کاربری خود در این بازی روش‌های مختلفی وجود دارد که متاسفانه به دلیل تحریم‌های مالی، برای کاربران ایرانی محدویت هایی وجود دارد. اما در این میان، شما می‌توانید به صورت مستقیم از طریق  وب‌سایت Midasbuy، یوسی پابجی موبایل را خریداری کنید و با طی کردن مراحلی که به آن اشاره کردیم، به راحتی میزان یوسی‌های اکانت خود را شارژ نمایید.


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =