سه‌شنبه , می 21 2024

واکنش بازیگر هنری به قسمت پنجم سریال The Last of Us

[ad_1]

لامار جانسون که ایفای نقش شخصیت هنری در اقتباس تلویزیونی The Last of Us را بر عهده داشته، به قسمت پنجم این سریال واکنش نشان داده است.

قسمت پنجم سریال درام و پسا‌-آخرالزمانی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) به تازگی پخش خود را پشت سر گذاشته و یکی از مهمترین روایات بازی این فرنچایز را به شکلی متفاوت و در عین حال زیبا و تاثیرگذار برای مخاطبین به تصویر کشیده است. قسمتی که شاهد حضور لامار جانسون و کیوان وودارد در نقش‌های هنری و سم بودیم؛ 2 برادری که به صورت اتفاقی با جوئل و الی همراه شده و زمینه‌ساز وقوع رخدادی دردناک می‌شوند.

پس از تجربه 2 قسمت نسبتاً آرام سرانجام در قسمت پنجم شاهد سکانس‌هایی اکشن و بسیار ترسناک بودیم که در مرکز این وقایع، 4 بازمانده به نام‌های جوئل، الی، هنری و سم قرار داشتند. وقایعی که علی‌رغم تفاوت‌ها با بازی این مجموعه اما موفق شد تا نظر مثبت منتقدین و بینندگان را در پی داشته باشد.

لامار جانسون که به شکلی تماشایی شخصیت هنری را به تصویر کشیده است، در صحبت‌های جدید خود نسبت به این قسمت واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

در بازی این فرنچایز، واقعه رخ داده بسیار احساسی است. من انتظار چنین چیزی را نداشتم و این یکی از لحظاتی است که با مشاهده آن شوکه خواهید شد و با خود می‌گویید که بالاخره اتفاق افتاد! با مطالعه فیلم‌نامه این قسمت متوجه شدم که وظیفه سنگینی در قبال صداپیشگان هنری و سم و باقی طرفداران خواهم داشت و نهایت سعی خودم را به کار گرفتم تا این سکانس‌ها را به بهترین نحو ممکن پدید بیاورم.

با توجه به واکنش‌ها می‌توان گفت که لامار جانسون و کیوان وودارد وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و یکی از زیباترین قسمت‌های این اقتباس تلویزیونی را پدید آورده‌اند. باید دید که سفر جوئل و الی در قسمت‌های آینده به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.

قسمت ششم سریال The Last of Us در تاریخ 19 فوریه (30 بهمن) از طریق شبکه HBO در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =