دوشنبه , می 20 2024

رفع ارور Diver در وارزون؛ حل مشکل دایور در بازی وارزون

[ad_1]

انتظار گیمرهای بسیاری پایان یافت و بازی محبوب و آنلاین Call of Duty: Warzone بالاخره عرضه شد. متاسفانه دراین میان ارورهایی برای کاربران بوجود می آید که در ادامه قصد داریم شما را با نحوه رفع ارور Diver در وارزون آشنا کنیم.

با اینکه کالاف دیوتی وارزون موبایل از سوی اکتیویژن با مزیت های بسیار عرضه شد ولی بازهم شاهد مشکلاتی در این بازی بوده ایم که یکی از آنها Drive بوده است. جهت حل مشکل درایور در بازی وارزون روش های خوبی بدستمان رسیده که با بررسی و انجام آنها میتوانید از شر این ارور خلاص شوید و به نوعی روند اجرای بازی را بدون دغدغه در پیش داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که این روش ها با توجه به محدودیت هایی که برای آی پی ایران اعمال شده تهیه شده اند.

فهرست مطالب

رفع ارور Diver در وارزون

این ارور یا خطا مشکلی تازه برای گیمرهای Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Modern Warfare نبوده است زیرا از گذشته تا به امروز شاهد خطاهای بسیاری بوده ایم که این مورد یکی از محبوب ترین آنها بوده است. جهت حل مشکل درایور در بازی وارزون 5 روش را برای شما آماده سازی نموده ایم که اگر گزینه ای برایتان مفید و تاثیرگذار نبود میتوانید از روش دیگری برای حل این مشکل استفاده کنید.

فرقی نمیکند که جهت رفع ارور Diver در وارزون PS4 وارد سایت پلازا شده اید یا رفع ارور Diver در وارزون PS5. این ارور تقریبا برای تمام پلتفرم هایی که بازی برای آنها عرضه شده است وجود داشته و نمیتوان گفت که یک مورد مخصوص گوشی یا پی سی بوده است. به همین دلیل تاحد ممکن سعی نمودیم روش های متنوعی را برایتان جمع آوری کنیم که با استفاده از آنها بتوانید از شر این مشکل خلاص شوید. این موضوع نکته مهمی بوده که اکثر گیمرها راجب آن اشتباه فکر میکنند. در ادامه با روش رفع ارور های کالاف دیوتی وارزون PS4 و PS5 و… مواجه خواهید بود.

1. بازنشانی دستگاه های شبکه؛ رفع ارور درایور در وارزون ۲

1. بازنشانی دستگاه های شبکه

یکی از دلایلی که سبب بروز این خطا می شود اختلال در شبکه بوده است که این موضوع میتواند به دلیل قطعی یا کندی سرعت نیز رخ دهد. ماهیت کلی بازی همانطور که میدانید آنلاین بوده است و همین موضوع سبب شده تا برای اجرای آن نیاز به یک اینترنت خوب داشته باشید. برای این موضوع میتوانید دستگاه ارائه دهنده اینترنت نظیر مودم را ریست و سپس اطلاعات آن را ثبت کنید که به احتمال زیاد مشکل برطرف خواهد شد. در غیر این صورت در ادامه میتوانید با ما همراه باشید و روش دیگری را تست کنید.

2. تعمیر فایل های بازی

گاها دیده شده است که مشکلات نرم افزاری یکی از عوامل خرابی بازی در پلتفرم های مختلف بوده است که در بروز این مشکل معمولا کاربر نقشی نداشته است. اما به هر ترتیب پیشنهاد می شود فایل های بازی را بررسی کنید و اگر نیازی به تعمیر داشت آنها را بهینه کنید در غیر این صورت میتوانید با بروزرسانی بازی مشکل پیش رو را بردارید. همچنین دیده شده است که نسخه های قدیمی بازی که از نسخه جدید برخوردار نیستند با ارور های این چنینی مواجه شده اند.

همچنین بخوانید :

برای تعمیر بازی وارد بتل battle.net شوید و سپس در سمت چپ صفحه Call of Duty: MW را پیدا و سپس Options > Scan and Repair را طی کنید. در این بخش با کلیک برروی Begin Scan میتوانید بازی را تعمیر کنید و ارور هایی که شاهد آن هستید را بهینه سازی نمایید.

3. بروزرسانی درایورهای سیستم

3. بروزرسانی درایورهای سیستم

معمولا اشخاصی که شاهد این ارور در نسخه های کامپیوتری هستند با بروزرسانی درایورهای سیستم میتوانند مشکل را برطرف کنند. به این ترتیب میتوانید از یک برنامه رابط مانند Driver Easy کمک بگیرید و درایورهای نصب شده روی ویندوز خود را بروزرسانی کنید در غیر این صورت میتوانید از بخش نرم افزاری ویندوز کمک بگیرید و مشکل پیش روی خود را بردارید.

4. اعطای دسترسی از فایروال

به دلیل اینکه بازی آنلاین بوده برخی اوقات در بروزرسانی های هسته ای بخش های امنیتی مانند فایروال بخشی از بازی را به عنوان فایل مخرب شناسایی میکنند. در این زمینه جای نگرانی نیست زیرا هیچ بخشی از بازی مخرب نبوده و فقط به دلایل امنیتی ویندوز آنها مخرب شناسایی میشوند.

همچنین بخوانید :

برای حل این مشکل میتوانید از طریق فایروال ویندوز بازی خود را در لیست گزینه هایی که نباید اسکن شود قرار دهید. با انجام اینکار شاهد رفع ارور Diver در وارزون خواهید بود و میتوانید بازی خود را اجرا کنید.

5. استفاده از تغییر دهنده ای پی (VPN)

5. استفاده از تغییر دهنده ای پی (VPN)

تقریبا برای همگی مان ثابت شده که کشور عزیزمان ایران از سوی کشورهای بسیاری مورد تحریم قرار گرفته است که این موضوع متاسفانه وارد زمینه های بسیاری شده است و مختص سیاست و اقتصاد نبوده است. بسیاری از بازی هایی که میتواند برای ایرانیان سرگرم کننده باشد تحریم یا فیلتر شده اند. برای دستیابی به بازی میتوانید از یک تغییر دهنده ای پی ثابت استفاده کنید که با اینکار ای پی شما به کشور دیگری منتقل خواهد شد و دیگر شاهد ارور ذکر شده نخواهید بود.

اگر هنوز که هنوزه با این ارور مواجه هستید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و تجربیات خود در این زمینه را باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

بررسی روش های رفع ارور Diver در وارزون گفته شد که در این میان سعی نمودیم به گزینه های خوبی اشاره داشته باشید تا با انجام آنها بتوانید از شر مشکل پیش رو خلاص شوید. اگر از روش دیگری جهت حل مشکل درایور در بازی وارزون استفاده نموده اید که در 5 مورد فوق گفته نشده است میتوانید با ما در بخش نظرات همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید تا دیگر کاربران سایت قادر به استفاده از آنها باشند. بی تردید نظرات شما در افزایش سطح کیفی مطالب تاثیر بسزایی خواهد داشت که پیشنهاد میشود این مورد را از ما دریغ نکنید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =