شنبه , آوریل 27 2024

انیمیشن کوتاه The Spider Within: A Spider-Verse Story منتشر شد + دانلود و پخش آنلاین

کمپانی «سونی» که شب گذشته یک تیزر از انیمیشن جدید مرد عنکبوتی را منتشر کرد، چندی پیش انیمیشن کوتاه The Spider Within: A Spider-Verse Story را به انتشار رساند.

این انیمیشن کوتاه، با تمرکز بر سلامت روان و قهرمان درونی، یک داستان جالب را به تصویر می‌کشد. این انیمیشن توسط «ژارل دامپیر» کارگردانی شده و داستانی درباره «مایلز مورالز» را روایت می‌کند که سعی در برقراری تعادلی بین زندگی قهرمانی و زندگی شخصی خود ایجاد کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن کوتاه The Spider Within: A Spider-Verse Story منتشر شد

«مایلز مورالز» به عنوان یک نوجوانی که زندگی ابرقهرمانی دارد، در تلاش است تا مسئولیت‌های خود را متعادل سازد. پس از یک روز پرچالش و پرفشار، «مایلز» سعی می‌کند تا تعادلی بین مسئولیت‌هایش برقرار کند؛ اما پس از تجربه یک حمله عصبی، مجبور می‌شود با اضطراب خود مقابله کند و یاد بگیرد که درخواست کمک نیز می‌تواند به همان اندازه شجاعانه باشد که از شهرش در برابر تهدیدات محافظت می‌کند. در ادامه، می‌توانید این انیمیشن کوتاه را مشاهده کنید.

دانلود انیمیشن The Spider Within با لینک مستقیم

«ژارل دامپیر»، کارگردان انیمیشن کوتاه اسپایدرمن در بیانیه‌ای اظهار کرد:

«مایلز» نمایان‌گر بسیاری از ماست که در زندگی روزمره خود، بهترین خودمان را به ارمغان می‌آوریم. اغلب تا زمانی که بدنمان ما را به تجربه‌هایش آگاه نکند، ما به طور کامل به همه چیزهایی که تجربه کرده‌ایم توجه نمی‌کنیم. هدف من این است که این انیمیشن بتواند انگیزه‌ای برای بحث‌های عمیق‌تر درباره سفرهای سلامت روانی خود بین دوستان و خانواده ایجاد کند و امیدوارم که مشابه یک نامه عاشقانه برای کسانی باشد که «مایلز مورالز» را دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن کوتاه The Spider Within: A Spider-Verse Story چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =