پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی نینتندو سوییچ ۲ ؛ هرآنچه که لازم است در مورد کنسول جدید نینتندو بدانید

در میان کنسول های بازی و سرگرمی، نینتندو یک محصول موفق و پرفروش بوده که با عنوان رمزی نینتندو ان‌ایکس نیز شناخته میشد. در حال حاضر جدیدترین نسخه از کنسول بازی، نینتندو سوییچ ۲ نام داشته که در ادامه قصد بررسی آنرا خواهیم داشت.

اولین نسخه از نینتندو در سال 2016 معرفی و در سال 2017 روانه بازار شد که با پوشش بخش های مختلف یک کنسول بازی توانست عنوان اولین کنسول هیبریدی جهان را کسب کند. در حال حاضر شرکت قدرتمند ژاپنی نینتندو اخبار جدیدی را مبنی بر ساخت نسخه دوم محصولش تایید نموده است. نینتندو سوییچ 2 در حالی قرار است عرضه شود که رقیب سرسختش یعنی کنسول پلی استیشن 5 حدود 3 سال پیش منتشر شده بود. حال میتوان گفت که مسیر همواری برای عرضه این محصول وجود نداشته زیرا اخبار جدیدی از PS5 Pro به گوش میرسد.

فهرست مطالب

نینتندو سوییچ ۲

در نسخه اول این محصول شاهد یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح 1280 * 720 بودیم که تاچ اسکرین آن روی 5.5 اینچ بوده است. براساس اطلاعات بدست آمده این محصول در 3 مدل مختلف عرضه شده است. این اطلاعات به این دلیل گفته شد که میتوان انتظار داشت نینتندو سوییچ 2 در مدل های مختلف با وضوح پیکسلی بهبود یافته عرضه شود. زمان تقریبی انتشار و اطلاعات سخت افزاری تا حدودی مشخص است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

معرفی نینتندو سوییچ ۲

اگر در جایی عنوان نینتندو سوییچ جدید 2023 به گوشتان خورد باید بدانید که سال 2023 کنسول جدید نینتندو عرضه نخواهد شد. نینتندو سوییچ ۲۰۲۳ براساس اطلاعات قرار است میزبان یکسری ویژگی های نوین باشد که براساس آن میتوان انتظار قیمت بالاتری را نیز داشت.

همچنین بخوانید :

معرفی نینتندو سوییچ ۲ وهرآنچه که لازم است بدانید

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =