یکشنبه , می 19 2024

کارگردان روایی بازی Fable از تیم توسعه دهنده‌ی آن جدا شد

[ad_1]

Anna Megill که کارگردان روایی بازی در حال توسعه‌ی Fable است، از ماه آینده دیگر در تیم توسعه دهنده‌ی بازی حضور نخواهد داشت و استودیو را ترک می‌کند.

بازی مورد انتظار و انحصاری ایکس باکس یعنی Fable توسط استودیو Playground در حال توسعه است و با نمایش جذاب و دلچسبی که در شوکیس ایکس باکس ۲۰۲۳ داشت بیش از پیش انتظارات را برای کیفیت نهایی خود بالا برد، اما اکنون خبر جدایی یکی از اعضای کلیدی توسعه‌‌ی بازی به گوش می‌رسد.

Anna Megill که کارگردان روایی بازی Fable بوده است، تا ماه آینده از استودیو Playground Games جدا خواهد شد. وی از سال ۲۰۲۱ و به مدت دو سال در روند توسعه‌ی بازی نقش داشته است اما از زمان آغاز ساخت بازی در تیم توسعه حضور نداشته است. وی در پیام خود، اشاره داشته که رویای وی حضور در چنین تیمی بوده است و اکنون با ناراحتی از این تیم جدا می‌شود؛ او همچنین اطمینان داد که بازی Fable کیفیت قابل اطمینانی خواهد داشت و باید به توسعه دهندگان آن اعتماد کرد.

Megill یکی از کهنه کار ترین افراد صنعت گیم است که روی بازی‌های مختلفی از جمله Dishonored: Death of the Outsider ،Control و حتی بازی‌های Avatar: Frontiers of the Pandora کمپانی یوبیسافت و Guild Wars 2 کار کرده است و فرد باسابقه‌ای است. در مورد اینکه وی به کدام تیم می‌پیوندد هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است و باید منتظر ماند.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس آرنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =