یکشنبه , می 19 2024

بعد از سلنا گومز، فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر سوژه شد! [+ویدیو]

[ad_1]

دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی در سریال اسم من فرح به ایفای نقش پرداخته است. فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در پشت صحنه این سریال سوژه فضای مجازی شد.

فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر

در سریال “اسم من فرح” دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (فرح) حضور دارد که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش در حال مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند. فارسی صحبت کردن دمت اوزدمیر در پشت صحنه سریال مورد توجه قرار گرفت.

انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می‌کنند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

فارسی حرف زدن جالب سلنا گومز سوژه جدید فضای مجازی

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح
دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

کلیپی از رقص جنجالی دمت اوزدمیر و تمامی فیلم‌های لو‌رفته از عروسی او

آرایش های جذاب و متنوع دمت اوزدمیر بازیگر محبوب ترک

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت. دمت در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) نیز بازی کرده بود. دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح نیز حضور دارد و نقش یک زن ایرانی را ایفا می‌کند.

تصاویری از کفش های اسپورت و رسمی متنوع دمت اوزدمیر

تصاویری از دمت اوزدمیر، زیباترین بازیگر ترک، درحال گرفتن سلفی از خودش

فارسی صحبت کردن دمت اوزدمیر


بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =