دوشنبه , می 20 2024

نیک آفرمن و دیوید کراس به فصل ۴ سریال The Umbrella Academy پیوستند

[ad_1]

نیک آفرمن، دیوید کراس و تعدادی دیگر به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Umbrella Academy اضافه شدند.

سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) یکی از سریال‌های برجسته و موفق سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که سومین فصل از آن در سال گذشته میلادی پخش شد و حالا همه طرفداران مشتاقانه منتظر فصل چهارم آن هستند.

به تازگی اعلام شده که کمدین دیوید کراس به همراه ستاره سریال پارک‌ها و تفریحات (Parks and Recreation) یعنی نیک آفرمن و مگان مولالی برای نقش‌آفرینی در فصل چهارم سریال «آکادمی آمبرلا» به خدمت گرفته شده‌اند.

در فصل چهارم سریال «آکادمی آمبرلا» دیوید کراس نقش سی گراسمن را بازی خواهد کرد که یک کارآفرین خجالتی و برجسته و مرد خانواده است و مشتاقانه به دنبال ارتباط گرفتن با دخترش است. در این بین، زوج نیک آفرمن و مگان مولالی نقش دو پروفسور کالج به نام جین و جین تیبدو را بازی می‌کنند که یک زوج استاد متأهل از نیومکزیکو هستند و از شدیدترین حالت دژاوو رنج می‌برند.

نیک آفرمن و مگان مولالی اخیرا در سریال ویل و گریس (Will & Grace)، سریال انیمیشنی برگری باب (Bob’s Burgers) و همچنین بازسازی در حال تولید از سیتکام Party Down با یکدیگر همکاری داشته‌اند و حضور در فصل چهارم سریال «آکادمی آمبرلا» همکاری دیگری بین این زوج را رقم خواهد زد.

از جمله بازیگران قبلی این سریال که در فصل چهارم نیز حضور خواهند داشت می‌توان به الیوت پیج، تام هاپر، رابرت شیهان و تعدادی دیگر اشاره کرد. سریال «آکادمی آمبرلا» توسط استیو بلکمن برای پخش از سرویس آنلاین نتفلیکس خلق شده و در حال حاضر نیز تولید فصل چهارم آن در جریان است. فعلا سرویس آنلاین نتفلیکس تاریخ دقیقی برای پخش فصل چهارم این اثر را اعلام نکرده است.

منبع: comingsoon

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =