یکشنبه , می 19 2024

جزئیات دو بسته الحاقی Alan Wake 2 مشخص شدند

[ad_1]

استودیو رمدی می‌خواهد درست مانند ساخته‌های پیشین خود، به سراغ بسته‌های الحاقی بازی Alan Wake 2 برود و داستان خود را پس از عرضه رسمی بازی هم ادامه دهد. این دو بسته الحاقی داستان قرار است با نام‌های Night Springs و The Lake House منتشر شوند.

استودیو رمدی در اکثر مواقع سعی خود را به کار گرفته تا DLCهای داستانی و پرمحتوایی را برای ساخته‌های خود در نظر بگیرد. دو بازی Alan Wake و Control که از جمله آثار این استودیو فنلاندی هستند نیز این موضوع را تایید می‌کنند. حال طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، قرار است در آینده شاهد دو بسته الحاقی Alan Wake 2 باشیم. اولین بسته الحاقی که Night Springs نام دارد برای عرضه در بهار 2024 در نظر گرفته شده؛ هرچند که انتظار می‌رود این تاریخ عرضه در آینده تغییر پیدا کند. اما تا به حال تاریخ دقیقی برای انتشار بسته الحاقی دوم با نام The Lake House در نظر گرفته نشده.

هر دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 به صورت رایگان در دسترس خریداران نسخه Deluxe قرار خواهد گرفت. با این حال اگر نسخه معمولی بازی را خریده‌اید اما می‌خواهید DLCهای آن را نیز تجربه کنید، مانعی برای تهیه جداگانه آن‌ها وجود نخواهد داشت. البته بدیهی است که برای تجربه این بسته‌های الحاقی باید بازی اصلی را خریده و در سیستم یا کنسول خود داشته باشید.

اولین DLC که با عنوان Night Springs شناخته می‌شود، از نام یک سریال تلویزیونی تخیلی در جهان خود آلن ویک نشئت می‌گیرد. شما در قسمت‌های مختلف این صورت حضور پیدا می‌کنید و باید کنترل چند تن از شخصیت‌های معروف مجموعه را به دست بگیرید. Night Springs از لحاظ داستانی ارزش بالایی خواهد داشت و می‌تواند به چند علامت سوال بزرگی که در ذهن مخاطب‌ها وجود دارد پاسخ دهد.

بسته الحاقی Alan Wake 2

بسته الحاقی آلن ویک 2 در راه است

اما ایده DLC دوم با نام The Lake House جذاب‌تر به نظر می‌رسد. The Lake House نام یک کارخانه مرموز است که در سواحل برکه کالدرون ساخته شده. این کارخانه به یک موسسه دولتی و مستقل تعلق دارد که در دل آن آزمایش‌های مختلفی انجام می‌شود. اما در این میان آزمایش‌ها یک مورد از آن‌ها شکست می‌خورد تا در ادامه‌اش رویدادهای فاجعه انگیزی رخ دهد. حال شما یک ماجراجویی جدید را شروع می‌کنید و دوباره با دو شخصیت ساگا اندرسون و خود آلن ویک همراه می‌شوید.

علاوه بر اطلاعات مربوط به بسته الحاقی بازی Alan Wake 2، استودیو رمدی اعلام کرد که بازی مورد بحث در آینده‌ای نزدیک میزبان حالت نیوگیم پلاس خواهد شد. این حالت که همزمان با یک به روز رسانی در دسترس قرار می‌گیرد، حداقل در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد. همان‌طور هم که احتمالا می‌دانید با آمدن نیوگیم پلاس می‌توانید داستان را با حفظ و نگه‌داری ارتقاها و سلاح‌های خود از اول شرع کنید.

بازی Alan Wake 2 همین حالا برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در دسترس قرار دارد. نظرات خود را در مورد دو بسته الحاقی آلن ویک با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicle

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =