شنبه , می 18 2024

معرفی سریال چینی عشق پنهان

[ad_1]

عشق پنهان (به چینی: 偷偷藏不住)، یک سریال تلویزیونی چینی است که در سال ۲۰۲۳ با بازی زهو لوسی و چن ژیوان ساخته شده است. این سریال برگرفته از رمان چینی به نام به طور پنهان، به طور پنهان؛ اما قادر به پنهان کردن آن نیست از نوشته‌ی ژو یی است. این سریال از ۲۰ ژوئن تا ۶ ژوئیه ۲۰۲۳ در یوکو پخش شد و از ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ نیز در نتفلیکس نمایش داده شد.

در ادامه این مقاله از تایم سیتی برای اطلاعات بیشتر درباره معرفی سریال چینی عشق پنهان – Hidden Love 2023 همراه ما باشید.

زمان پخش سریال چینی عشق پنهان

سریال چینی “عشق پنهان” در تاریخ 20 ژوئن 2023 پخش شد.

خلاصه داستان سریال چینی عشق پنهان

خلاصه داستان سریال چینی عشق پنهان

این سریال داستان زندگی سانگ ژی (زهو لوسی) را دنبال می‌کند، یک دختر جوان که علاقه‌ای به دوان جیائو (چن ژیوان)، دوست بزرگتر برادرش، پیدا می‌کند. با وجود علاقه اولیه، رابطه آن‌ها با گذر زمان به طور طبیعی پیشرفت می‌کند. همانطور که داستان پیش می‌رود، احساسات سانگ ژی نسبت به دوان جیائو عمیق‌تر می‌شود و از علاقه اولیه به عشق واقعی می‌روید.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان

در این سریال جذاب، هنرپیشه‌های مشهوری حضور دارند که بیشتر آن‌ها مورد علاقه مردم هستند. داستان عاشقانه‌ای در این اثر رخ می‌دهد که حتماً باید تماشا کنید و از آن لذت ببرید. در اینجا، یک توضیح کوتاه از زندگینامه بازیگران سریال عشق پنهان آورده شده است تا شما با شخصیت‌های هنرپیشه‌ها بهتر آشنا شوید.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان ؛ ژانگ جیونگ مین (Zhang Jiong Min) در نقش ژنگ چو

ژانگ جیونگ مین (Zhang Jiong Min) در نقش ژنگ چو

ژانگ جیونگ مین در ۱۴ اکتبر در دونگوان، استان گوانگدونگ، چین (وی متولد لیبرا است) به دنیا آمد. او در حال حاضر عضو شرکت فیبائو فرهنگ و رسانه شانگهای است. ژانگ وقتی که در نقش دوم در فیلم های Master Devil Do Not Kiss Me 1 و 2 (2017) حضور یافت، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به شهرت خود افزود. ژانگ جیونگ مین در سال ۲۰۲۰ نقش اصلی خود را در فیلم کمدی-عاشقانه My Fantastic Mrs Right بازی کرد.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان ؛ ژائو لوسی (Zhao Lusi) در نقش سانگ ژی

ژائو لوسی (Zhao Lusi) در نقش سانگ ژی

ژائو لوسی (به چینی: 赵露思)، که نیز با نام روزی شناخته می‌شود، یک بازیگر و خواننده چینی است. او برای بازی در آثاری مانند  The Romance of Tiger and Rose (2020)، Dating in the Kitchen (2020)، The Long Ballad (2021)، Who Rules The World (2022)، Love Like the Galaxy (2022) و Hidden Love (2023) شناخته شده است. او در تاریخ ۹ نوامبر ۱۹۹۸ (با سن ۲۴ سال) در شهر چنگدو، استان سیچوان چین متولد شد.

چن ژیوان (Chen Zheyuan)‌ در نقش جیا ژو

چن ژیوان (به چینی: 陈哲远)، بازیگر و خواننده چینی است. به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های درام ووشیا Handsome Siblings (2020)، درام Coming of Age Our Secret (2021)، فانتزی عاشقانه Mr. Bad (2022) و Hidden Love (2023) شناخته شده است.

چن ژیوان در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۹۶ در شنژن، استان گوانگدونگ، چین به دنیا آمد. او یک بازیگر و خواننده چینی است. پس از فارغ التحصیلی، او به صنعت سرگرمی رفته و در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند.

در سال ۲۰۱۵، چن ژیوان در برنامه تلویزیونی گوناگون پاپ شرکت کرد و سپس به عنوان عضو گروه پسرانه آقای بایو (Mr. Bio) به دنیای سرگرمی وارد شد.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان ؛ زنگ لی (Zeng Li) در نقش لی پینگ مادر سانگ ژی

ژنگ لی (Zeng Li) در نقش لی پینگ مادر سانگ ژی

زنگ لی (به چینی: 曾黎) در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۶ در شهر جینگژو، استان هوبهی به دنیا آمد و یک بازیگر چینی است. در سال ۲۰۰۰، وی با بازی در سریال تلویزیونی 本家兄弟 وارد عرصهٔ هنر شد. بهترین آثار ژنگ لی شامل Always With You، As We Wish است.

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق پنهان ؛ ویکتور ما (Victor Ma) در نقش سانگ یان برادر سانگ ژی

ویکتور ما (Victor Ma) در نقش سانگ یان برادر سانگ ژی

ویکتور ما (به چینی ساده‌شده: 马伯骞؛ به چینی سنتی: 馬伯騫؛ متولد ۲۰ مارس ۱۹۹۶) خواننده، ترانه‌سرا، رپر و بازیگر چینی-آمریکایی است. او شروع کار خود را با کسب مقام دوم در مسابقه استعدادیابی چینی به نام The Coming One در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۸، ما تک‌آهنگ اول خود به نام “I Am Awake” را منتشر کرد. در سال ۲۰۱۹، او اولین EP خود به نام Untitled را منتشر کرد.

در سال ۲۰۲۰، در سریال وب چینی Detective Chinatown به عنوان هنرمند مهمان حضور داشت. در همان سال، او EP دوم خود را با نام The Textbook منتشر کرد.

سایر بازیگران سریال چینی عشق پنهان

سریال چینی عشق پنهان چند قسمت است؟

پخش این سریال در 1 فصلِ 25 قسمتی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =