دوشنبه , می 20 2024

تریلر فیلم Arcadia منتشر شد

[ad_1]

نخستین تریلر فیلم Arcadia که ژانری فانتزی، درام دارد و کارگردانی بر عهده «یورگوس زویس» است، توسط فروش سینمای بتا (انحصاری) منتشر شد.

اولین تریلر فیلم درام و فانتزی «یورگوس زوئیس» که آرکادیا نام دارد، برای نخستین‌بار در نمایش جهانی خود، در بخش Encounters جشنواره فیلم برلین به نمایش گذاشته شد. این فیلم توسط سینما بتا در بازار فیلم اروپا به اکران می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Arcadia به نمایش درآمد

در تریلر فیلم آرکادیا (Arcadia)، نشان داده شد که دو متخصص مغز و اعصاب به نام‌های «کاترینا» و «یانیس»، پزشکان بازنشسته، به یک استراحتگاه ساحلی دورافتاده می‌روند. آن‌ها با یک اتفاق غم‌انگیز در شهر کوچک روبرو شدند و در جستجوی جواب‌هایی برای سوالات پیچیده می‌روند.

سکوت در طول سفرشان از تپه‌های شنی به اوج می‌رسد و وقایع ناگواری را به روشنی نمایش می‌دهد. آن‌ها در سفر خود به آرکادیا، یک روستای مرموز، با چالش‌ها و غم‌های زندگی خود مواجه شده و داستانی مملو از احساسات عمیق، از دست دادن و یادگیری را تجربه می‌کنند.

فیلمنامه آرکادیا توسط «کنستانتینا کوتزامانی» و «یورگوس زوئیس» نوشته شد و «ونگلیس موریکیس» نقش «یانیس» و «آنجلیکی پاپولیا» نقش «کاترینا» را بازی می‌کنند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل «آنتیگونی روتا»، «ماریا درنداکی» و «استلیوس کوتونیس» می‌شوند و تهیه‌کننده اصلی آن «وسلکا کیریاکوا» است.

«تالیسا هالبوئر» از نشریه «Beta Cinema» اظهار داشته که آرکادیا یک جواهر واقعی است و داستان زیبا و جادویی آن با تأثیر عاطفی عمیق مخاطبان را جلب خواهد کرد. او تصریح کرده که فیلمنامه «یورگوس زوئیس» در این فیلم بسیار منحصربه‌فرد بوده و موضوع جهانی آن برای مخاطبان در سراسر جهان جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Arcadia چیست؟ آیا این کارگردان می‌تواند موفق به کسب فروش خوبی در سینماهای جهان شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =