یکشنبه , می 19 2024

Survivor، کاراکتر Cal همچنان از توانایی‌های موجود در Fallen Order بهره می‌برد

[ad_1]

استودیو ریسپاون قصد ندارد هسته اصلی مهارت‌های Cal را در بازی Star Wars Jedi: Survivor تغییر دهد، چراکه از نکات مثبت بازی قبل بود و استودیو نمی‌خواهد این نکته مثبت را از بازی جدیدش دریغ کند.

استودیوی Resapawn Entertainment در حال افزودن قابلیت‌های جدیدی به بازی خود است و توسعه وسیع‌تری را در دستور کار قرار داده. شخصیت اصلی بازی، Cal Kestis از مدل‌های جدیدی برای استفاده از لایت‌سیبر خود بهره می‌برد از جمله قابلیت Dual Wield. کاوش و جست‌وجو در نقاط مختلف به‌واسطه Fast Travel و حیوانات سواری صورت می‌گیرد. همچنین قابلیتی به نام Force Confusion وجود دارد که می‌تواند موجودات و نیرو‌های دشمن را برعلیه دشمن بشوراند.

با وجود اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به Cal، وی همچنان ویژگی‌های سابق خود را در این دنباله حفظ کرده و به یادگیری و آموزش دوباره آن‌ها نیازی نیست. مدیر طراحی بازی، Jason de Heras در گفت‌و گو با GamesRadar گفت:

می‌دانستیم که قرار است مهارت‌های قبلی وی در Survivor ادامه یابد و این خود، یکی از چالش‌های موجود بود. هماهنگ‌سازی حرکات و واکنش‌های دشمنان با مهارت‌های جدید Cal در دنباله‌ بازی، برای ما بسیار مهم بود. چرا که حرکات و مهارت‌های قبلی وی، برای ما همچنان حس خوبی داشت. شما نمی‌توانید به عقب برگردید و حس یک پادوان بودن را داشته باشید. باید احساس کنید که سطح قدرت [میان شما و دشمن] یکسان و برابر است، ولی باید برای پیشرفت و ارتقا در این زمینه تلاش کنید. در بازی، تکرار رکن مهمی است. با طراحی جدیدی که از دشمنان داریم، برخی از آن‌ها از قدرت‌های شما یا مکمل قدرت‌های شما در آینده [علیه‌تان] استفاده خواهند کرد. استورم تروپرها به عنوان دشمان اساسی شما، از انواع مختلفی از حملات بهره خواهند برد. البته ما مطمئن هستیم که اغلب اوقات استورم تروپرها در نبرد‌ها از بین می‌روند. پس این نکته برای ما، پایه و اساس مهمی در طراحی بازی از ابتدا خواهد بود حتی در دنباله همان بازی.

در بازی Star Wars Jedi: Survivor، کاراکتر Cal همچنان از توانایی‌های موجود در Fallen Order بهره می‌برد

مدیر ارشد تولید بازی، Kasumi Shishido افزود:

پنج سال از سقوط Order می‌گذرد و Cal در طی این مدت، چیز‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. او دیگر آن فرد سابق و یک Padawan نیست. بنابراین می‌خواهیم چه برای کسانی که Fallen Order را تجربه کرده‌اند و چه برای آن‌هایی که تجربه نکرده‌اند، [کاراکتر بازی] آشنا و ملموس به نظر برسد. شما از ابتدای بازی قدرت‌های سابق را در اختیار خواهید داشت و همچنان می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید، اما هنوز Cal یک شوالیه جدی نیست، او Yoda نیست، تعادل موجود در بازی، خیلی به او اجازه قدرتمند بودن را نمی‌دهد و هنوز برای یادگیری و پیشرفت، مسیر دور و درازی در پیش دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 اردیبهشت (۲۸ آوریل) برای پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس سری و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در ادامه، با اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا همراه ما بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =