دوشنبه , می 20 2024

لئا سیدو: بازیگری برای زنان در اروپا راحت تر است

[ad_1]

لئا سیدو، بازیگر «تلماسه: قسمت دوم» می‌گوید بازیگران زن در هالیوود «آزادی» خود را از دست می‌دهند.

«لئا سیدو» در کشور فرانسه یک فوق‌ستاره است و در هالیوود سابقه بازی در چندگانه‌هایی مثل «جیمز باند» (No Time to Die) و «تلماسه» (Dune: Part Two) را دارد. اما او در مصاحبه جدیدی با «هارپرز بازار» بریتانیا می‌گوید بازیگری برای زنان در اروپا از هالیوود راحت‌تر است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سیدو می‌گوید:‌ «صنعت فیلمسازی در آمریکا را برای زنان ناگوار می‌دانم. سالخورده شدن برای زنان سخت است. نمی‌خواهم نگران نخواستنی بودن یا از دست دادن ارتباط باشم. در آمریکا مهم اقتصاد است، و وقتی مسئله به دست آوردن پول شد آزادی از دست می‌رود. این حقیقت را ناخوشایند می‌دانم که همه خصوصیات لازم را باید داشت. در اروپا بازیگر زن بودن راحت‌تر است.»

این بازیگر ۳۸ ساله معتقد است: «آزادی بیشتری دارم چون یک بازیگر زن اروپایی هستم، و این درخور من است. سعی نمی‌کنم محبوب باشم، فقط سعی می‌کنم لذت ببرم. در آمریکا باید همنوایی کنید. نمی‌خواهم خودم را با سیستم تطبیق دهم، می‌خواهم سیستم با من تطبیق پیدا کند!» او می‌افزاید: «بری کسی که کاملاً آمریکایی نیست دشوار است که نقش اول یک فیلم هالیوودی را بازی کند.»

سیدو در سال ۲۰۲۲ به «ایندی‌وایر» گفته بود که بازیگری در هالیوود را دوست دارد زیرا «احساس می‌کنم که در آمریکا آدم‌ها قوه تخیل بیشتری دارند.» او اضافه کرد: «در فیلم‌هایی بازی می‌کنم که می‌خواهم تماشا کنم. فقط به این روش انتخاب می‌کنم.»

«فیبی داینور» بازیگر سریال «بریجرتون» (Bridgerton) چندی پیش به «استاندارد» گفته بود که «وقت خوبی» برای یک بازیگر زن جوان بودن نیست: «اخیراً فیلمنامه‌های بسیار خوبی خوانده‌ام. شاید بهتر باشد که این را نگویم، اما هنوز نقش‌های خیلی زیادی برای انتخاب ندارم. فضا برای بازیگران مرد بسیار بیشتر است… بازیگران مرد زیادی وجود دارند و همگی آن‌ها عالی‌اند. همگی بازیگران مرد جوان خیلی بااستعدادی هستند. و به بازیگری ادامه می‌دهند. اما می‌دانید، وقتی به دختران هم‌سن‌وسال خودم فکر می‌کنم. دوران خوبی برای بازیگران زن سالخورده‌تر و بازیگران مرد جوان است و این عالیست، اما برای بازیگران زن هم‌سن‌وسال من نه چندان.»

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =