پنج‌شنبه , می 16 2024

به‌روزرسانی جدید WWE 2K24 برای رفع مشکلات

[ad_1]

بازی WWE 2K24 که به تازگی عرضه شده، به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که نواقص گزارش شده در دوران دسترسی زودهنگام بازی را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی شامل بهبودهایی در فعالیت‌های درون رینگ، رفع مشکلات مربوط به تصادفات و اشکالات فنی است.

به مناسبت چهلمین سالگرد رویداد سالانه WrestleMania، حالت Showcase بازی، بزرگ‌ترین و به یادماندنی‌ترین مسابقات را به تصویر می‌کشد و بازیکنان می‌توانند نقش ستارگان محبوبی مانند Stone Cold Steve Austin، Rhea Ripley و Roman Reigns را در بزرگ‌ترین پیروزی‌های شغلی‌شان ایفا کنند. همچنین، انواع مسابقات دوست‌داشتنی از بازی‌های گذشته مانند Casket Matches، Ambulance Matches و Special Guest Referee در این نسخه بازگشته‌اند.

در به‌روزرسانی 1.03، مشکلات متعددی مانند اشکال در انتخاب گزینه‌ها در Community Creations، نقص‌های مرتبط با لباس‌های جایگزین Bianca Belair و موهای Chyna، همچنین مسائلی درباره Ivy Nile 2 taunt و حرکت معکوس برای Elevated Triangle Chokes رفع شده است.

علاوه بر این، تغییراتی در بازی آنلاین، از جمله تجربه War Games بهتر شده، بهبودهایی در حالت‌های Create-a-Superstar و Create-an-Arena اعمال شده تا طرفداران بتوانند کشتی‌گیران و رینگ‌های خود را بدون نگرانی از مشکلات فنی بسازند. همچنین، در حالت Universe پایداری بهبود یافته و مسائل مربوط به قوانین مسابقه Backstage Brawl هنگام ورود به بازی با آرنای سفارشی اصلاح شده‌اند. MyFaction نیز شاهد رفع مشکلات مختلفی بوده، از جمله بهبود در توصیفات اهداف مسابقه، خرید کارت‌های رئیس شکست‌خورده و پایداری بهتر هنگام مشاهده جدول رهبران.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =