جمعه , می 10 2024

سریال چه کشتی هایی را سوزاندم | داستان، بازیگران و نمرات

سریال چه کشتی هایی را سوزاندم محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Ne Gemiler Yaktım آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم درام است. کارگردانی این سریال را Altan Dönmez بر عهده داشته است. زمان پخش سریال چه کشتی هایی را سوزاندم که مدت هر قسمت آن حدود 2 ساعت و 20 دقیقه است اولین بار در تاریخ 4 دسامبر 2023 برابر با 13 آذر 1402 از Show TV بود و پخش آن ادامه دارد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان دنیز بایسال (Deniz Baysal)، دوریم اوزکان (Devrim Özkan)، برک هاکمان (Berk Hakman) و ارکان کولچاک کوستندیل (Erkan Kolçak Köstendil) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال چه کشتی هایی را سوزاندم را هنوز مشخص نشده است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Ne Gemiler Yaktım خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نمرات این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال چه کشتی هایی را سوزاندم

سریال Ne Gemiler Yaktım

به طور خلاصه سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم از برخورد مسیرهای فیدان و یاسمین شروع می‌شود که هیچ وجه اشتراکی به جز مادر بودن با یکدیگر ندارند. یاسمین یک مادر جوان است که همسرش را در دوران بارداری از دست داده است و با همه مشکلات به تنهایی از دخترش مراقبت می‌کند. فیدان مضطرب است و همیشه در تلاش است که از دخترش در برابر خطر محافظت کند. یک روز یاسمین دخترش را در یک فروشگاه گم می‌کند و وقتی فیدان او را پیدا می کند و به مادرش تحویل می‌دهد این دو برای اولین بار با هم آشنا می‌شوند. اگرچه هنوز نمی‌دانند اما از این به بعد زندگی آن‌ها دیگر مانند قبل نخواهد بود. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Ne Gemiler Yaktım را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال چه کشتی هایی را سوزاندم

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم و نام‌های کاراکترهایی که نقش‌های آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

دنیز بایسال در نقش یاسمین

بررسی سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم

دنیز بایسال یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 5 آوریل 1991 برابر با 16 فروردین 1370 در ازمیر (İzmir) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Fazilet Hanım ve Kızları محصول سال 2017 و سریال Teşkilat محصول سال 2021 را نام برد. دنیز بایسال در سریال چه کشتی هایی را سوزاندم در نقش کاراکتر یاسمین (Yasemin) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

دوریم اوزکان در نقش فیدان

معرفی سریال Ne Gemiler Yaktım

دوریم اوزکان یک بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ترکیه است که در تاریخ 2 سپتامبر 1998 برابر با 11 شهریور 1377 متولد شد. از جمله سریال‌هایی که در آن‌ها نقش ایفا کرده است می‌توان Gelsin Hayat Bildiği Gibi محصول سال 2022 را نام برد. دوریم اوزکان در سریال Ne Gemiler Yaktım ایفای نقش کاراکتر فیدان (Fidan) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

برک هاکمان در نقش روتکای

بازیگران سریال چه کشتی هایی را سوزاندم

برک هاکمان یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 14 آگوست 1981 برابر با 23 مرداد 1360 در آنکارا (Ankara) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Tepenin Ardı محصول سال 2012 و سریال Siyah İnci محصول سال 2017 را نام برد. برک هاکمان در سریال چه کشتی هایی را سوزاندم در نقش کاراکتر روتکای (Rutkay) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ارکان کولچاک کوستندیل در نقش توپراک

داستان سریال چه کشتی هایی را سوزاندم

ارکان کولچاک کوستندیل یک بازیگر و کارگردان است که در تاریخ 16 ژانویه 1983 برابر با 26 دی 1361 در ترکیه متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Ulan Istanbul و سریال Çukur را نام برد. ارکان کولچاک کوستندیل در سریال Ne Gemiler Yaktım به ایفای نقش کاراکتر توپراک (Toprak) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Ne Gemiler Yaktım و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Ne Gemiler Yaktım می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره حدود 7 از 10 را کسب کرده است. البته با توجه به اینکه تا الان فقط یک قسمت از این سریال منتشر شده است و کاربران بسیار کمی در سایت آی‌ام‌دی‌بی به آن نمره داده‌اند بهتر است خودتان قسمت اول آن را ببینید. همچنین هنوز نقدهای کاربران در مورد این سریال اضافه نشده است و می‌توانید پس از پخش قسمت‌های دیگر سریال چه کشتی هایی را سوزاندم نقدهای آن را بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نمرات آن صحبت کردیم. اگر به تماشای سریال‌های ژانر درام علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید سریال Ne Gemiler Yaktım را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد سریال چه کشتی‌هایی را سوزاندم و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سریال دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز آن را پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =