یکشنبه , می 19 2024

شروعی تازه در دنیای پوکمون؛ خداحافظی با اَش و استقبال از قهرمانان جدید

[ad_1]

در یک گام بزرگ برای مجموعه پوکمون، پوکمون افق‌ها: مجموعه‌ای جدید با دو شخصیت اصلی جدید، پس از ۲۶ سال بدون حضور اَش کچم، به نمایش درآمد. این سری جدید که ابتدا در ژاپن پخش شد، اکنون بر روی Netflix در آمریکا قابل مشاهده است. اَش، که نماد مجموعه انیمه پوکمون بوده است، در آخرین قسمت از فصل گذشته به نام سفرهای نهایی، با موفقیت به هدف خود یعنی تبدیل شدن به بهترین مربی پوکمون دست یافت.

حالا نوبت به لیکو و روی است، دو شخصیت جدید که به همراه پوکمون‌های همراه خود، اسپریگاتیتو، یک بچه گربه علفی بامزه، و فوکوکو، یک کروکودیل کوچک آتشین، در منطقه پالدیا ماجراجویی می‌کنند. این منطقه جدید که اولین بار در بازی‌های ویدئویی پوکمون Scarlet و پوکمون Violet در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، صحنه‌ای جدید برای داستان‌های آن‌هاست.

در این سری جدید، شخصیت‌ها با گروهی از مربیان ماجراجو به نام the Rising Volt Tacklers همراه می‌شوند که با کشتی هوایی خود در سراسر دنیا پرواز می‌کنند، پوکمون‌ها را می‌گیرند، معماها را حل می‌کنند و به دیگران کمک می‌رسانند. طبیعتاً، هیچ برنامه‌ای از پوکمون بدون پیکاچو کامل نیست، بنابراین این گروه توسط پیکاچویی شجاع که کلاه می‌پوشد و کاپیتان است، همراهی می‌شود.

مدیران پوکمون، اندی گوز و تایتو اوکیورا، درباره‌ی این برنامه‌ی جدید، خلق اولین شخصیت اصلی زن و خداحافظی با اَش صحبت کردند. به گفته آنها، این تغییر، نشان دهنده تکامل مداوم پوکمون است و در این دوره جدید، قصه‌ای جدید از جهان پوکمون روایت می‌شود.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =