دوشنبه , می 20 2024

آموزش آپدیت ماینکرافت؛ چگونه ماینکرفت را به روزرسانی کنیم؟

[ad_1]

تقریبا در تمامی پلتفرم ها بازی ماینکرافت یکی از محبوب ترین ها بوده است که همین موضوع سبب شده تا این بازی میزبان میلیون ها گیمر از سراسر جهان باشد. در این مقاله آموزش نحوه آپدیت ماینکرافت را داریم که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

در خصوص آموزش آپدیت ماینکرافت در پلتفرم های مختلف سعی نمودیم به اطلاعاتی اشاره داشته باشیم تا در پایان بتوانید از آموزش به نحوی که دوست دارید استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که سرورهای انلاین ماینکرافت در خارج از ایران میزبانی می شوند که اگر کاربران ایرانی تصمیم به بروزرسانی بازی بگیرد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهد شد که در این مقاله به راهنمای به روزرسانی ماینکرافت اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب:

آپدیت ماینکرافت

آپدیت ماینکرافت چگونه است ؟

در رابطه با آموزش آپدیت ماینکرافت اگر سوال یا مشکلی پیش روی شما قرار گرفت که در راهنمای به روزرسانی ماینکرافت به آن اشاره نشده بود میتوانید با ما در بخش نظرات همراه باشید و سوالات خود را از کارشناسان پلازا بپرسید.

آپدیت ماینکرافت اندروید

در خصوص آپدیت بازی برای گوشی اندروید و یا آیفون مسیر دشواری را در پیش ندارید زیرا در این زمینه با حضور در گوگل پلی و یا اپ استور میتوانید بازی خود را بدون محدودیت بروزرسانی کنید. دقت داشته باشید که در این زمینه نیاز به یک تغییر دهنده ای پی خواهید داشت زیرا در حال حاضر سرویس های گوگل و اپل برای ای پی ایران تحریم هستند که اگر قصد دارید وارد آنها شوید باید به یک تغییر دهنده ای پی دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

راه های آپدیت ماینکرافت ایکس باکس

در خصوص بروزرسانی بازی در کنسول های مایکروسافت ابتدا باید مسیری که در ادامه گفته شده است را دنبال کنید تا در نهایت بتوانید بازی را برای ایکس باکس بروزرسانی کنید:

  • برای شروع وارد بخش بازی و برنامه ها یا همان My Apps & Games شوید.
  • سپس گزینه های بیشتر یا the more options را در بازی Minecraft انتخاب کنید.
  • در ادامه باید مدیریت بازی و افزونه ها که Manage game & add-ons بوده است را انتخاب نمایید.

آموزش آپدیت ماینکرافت

  • سپس روی آپدیت کلیک کنید.
  • در صورت عرضه نسخه جدید بازی میتوانید آنرا مشاهده کنید که در این زمینه کافیست کنسول را به اینترنت متصل کنید و دانلود را آغاز نمایید.

برای برزورسانی بازی در کنسول میتوانید با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

بروزرسانی بازی در کنسول های پلی استیشن

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =