یکشنبه , می 19 2024

بهترین بازی های آفلاین اندروید را در یک لیست 10 تایی را بشناسید

[ad_1]

بازی های اندرویدی به لطف مزایای بسیار نظیر قابل حمل بودن، تنوع بالا، حجم محدود و گیم‌پلی متفاوت جزو سرگرم کننده ترین بخش هایی بوده که در دنیای کنونی می‌توان به آن اشاره داشت و به همین جهت لیستی از بهترین بازی های آفلاین اندروید را برای شما آماده سازی نموده ایم.

اگر به دنبال چالش برانگیز ترین بازی های آفلاین برای گوشی های اندروید هستید باید بدانید که در این زمینه گزینه های متعدد خوبی وجود داشت که بتوان به آنها اشاره نمود ولی برای بررسی هر یک فاکتور های خوبی را مدنظر قرار داده ایم که همین مورد موجب شد تا لیستی از بهترین بازی آفلاین موبایل اندرویدی در اختیار شما قرار بگیرد. در ادامه می توانید با ۱۰ مورد از بهترین بازیهای آفلاین گوشی اندروید مواجه شوید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های آفلاین اندروید

برای آشنایی با بهترین بازی آفلاین موبایل اندرویدی توضیحات خوبی قرار گرفته که بدنیست بدانید برای هریک از گزینه های موجود در لیست بهترین بازیهای آفلاین گوشی اندروید لینک دانلود بازی نیز درج شده است.

1. بازی اندروید Dead Cells؛ از بهترین بازی های آفلاین اندروید با گرافیک بالا

1. بازی اندروید Dead Cells بهترین بازی های آفلاین اندروید با گرافیک بالا

مشخصات بازی:

اولین بازی لیست که به سلول های مرده یا Dead Cells معروف است را میتوان بهترین گزینه در سبک پلتفرم های سرکش موجود در پلی استور گوگل دانست. این بازی که به یک پورت اندروید فوق العاده معروف بوده می‌تواند کیفیت بسیار خوبی را اعم از ۳۰ تا ۶۰ فریم در اختیار شما قرار دارد که این مورد برای گوشی های پرچمدار نیز قابل پیاده سازی بوده است. از لحاظ گرافیکی مشکلی نخواهید داشت اما در خصوص گیم پلی باید بدانید که با در نظر گرفتن کنترلر های دقیق باید با گیم پلی دشواری دست و پنجه نرم کنید که عبور از دشمنان و باس فایت های این بازی اندروید می تواند دردسرهای عظیمی را برای شما به همراه داشته باشد. این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که با پرداخت درون برنامه ای نیز همراه بوده است.

2. بازی اندروید Horizon Chase – Arcade Racing؛ از بهترین بازی های آفلاین اندروید

2. بازی اندروید Horizon Chase – Arcade Racing بهترین بازی های آفلاین اندروید

مشخصات بازی:

سبک ماشین سواری و مسابقه ای از گذشته تا به امروز برای دوستداران بازی در پلتفرم های مختلف گزینه بسیار خوبی بوده که بازی Horizon Chase – Arcade Racing با الهام‌گیری از مکانیک مسابقه های ساده و در عین حال مدرن قصد دارد که یک بازی چالش برانگیز با کیفیت hd را در اختیار شما قرار دهد. در طول مسابقات بازی می توانید چالش های بسیاری را پشت سر بگذارد و با استفاده از پاداش های به دست آمده به دنبال سفارشی سازی و تقویت خودرو خود باشید که این مورد می تواند درصد پیروزی شما در چالش های بازی را افزایش دهد.

همچنین بخوانید :

3. بازی اندروید Dadish 3؛ بهترین بازی های آفلاین ۲۰۲۲

3. بازی اندروید Dadish 3 بهترین بازی های آفلاین ۲۰۲۲

مشخصات بازی:

سری بازیهای پلتفرم به لطف برخورداری از سبک های نوآورانه هنوز آنگونه که شایسته بوده در میان گیمر ها جا نیفتاده است. این بازی با الهام گیری از کنترل های لمسی در قالب یک بازی دو بعدی می تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که در آن شاهد چالش های کلاسیک مبتنی بر پیکسل بسیاری خواهید بود.

4. بازی اندروید My Friend Pedro: Ripe for Revenge؛ بهترین بازی های آفلاین کم حجم اندروید

4. بازی اندروید My Friend Pedro: Ripe for Revenge بهترین بازی های آفلاین کم حجم اندروید

مشخصات بازی:

دوست من پدرو در ابتدا برای رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شده بود که با محبوبیت بسیار آن شرکت سازنده تصمیم به ساخت نسخه اندرویدی بازی گرفت. منطقی است که این بازی به لطف کنترل های ساده ای که در اختیار داشته بتواند پرت مستقیمی از بازی های سرگرم کننده را در اختیار شما قرار دهد و شاخه جدیدی در میان بازی های دو بعدی به شمار بیاید. اجرای آفلاین و جذابیت های متنوع در کنار خط داستانی عالی از اصلی ترین مزایای بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge بوده که در خصوص این بازی می توان به آن اشاره داشت.

5. بازی اندروید Grand Mountain Adventure؛ بهترین بازی های اندروید افلاین ماجراجویی

5. بازی اندروید Grand Mountain Adventure بهترین بازی های اندروید افلاین ماجراجویی

مشخصات بازی:

بازی ماجراجویی در کوه بزرگ یک گزینه ورزشی و زمستانی بوده که با الهام گیری از موتور بازی سازی عالی توانسته نام خود را در میان بازیهای بسیاری جای دهد. به طور کلی هفت کوه برای کاوش در این بازی وجود داشته که مجموعه مراحل آن به بیش از ۱۰۰ چالش خواهد رسید. نقشه های گسترده و پشتیبانی از کنترل کننده نیز می‌تواند وسعت بالای بازی را برای شما بازگو نماید.

همچنین بخوانید :

6. بازی اندروید Monument Valley؛ بازی های آفلاین اعتیاد آور اندروید

6. بازی اندروید Monument Valley بازی های آفلاین اعتیاد آور اندروید

مشخصات بازی:

در لیست های بسیاری از برترین بازی های اندروید و آیفون شاهد حضور نام بازی Monument Valley بوده ایم که این بازی پازلی با دارا بودن سطوح تعاملی عالی می تواند شخصیت شما را در مکان های مختلفی برای حل معما قرار دارد. گرافیک نرم و دوست داشتنی بازی در کنار کنترل های پاسخگویی مفید سبب خواهد شد تا به شکل بهتری بتوانید روی بازی مدیریت داشته باشید. این بازی نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و در میان بهترین بازی های آفلاین جایگاه خوبی را کسب نموده است.

7. بازی اندروید Super Hexagon؛ بازی آفلاین برای اندروید

7. بازی اندروید Super Hexagon بازی آفلاین برای اندروید 

مشخصات بازی:

یکی از بازی های برتر اشکال هندسی این بازی بوده با پشتیبانی از نرخ فریم بالا به همراه پشتیبانی از کنترلر به روز شده می‌تواند شما را با مزایای بسیاری مواجه کند که در تمامی بخش های بازی کیفیت آن مثال‌زدنی بوده است. چالش های پیش روی شما با روش های مختلفی قابل حل بوده اند که این مورد بستگی به ذهنیت شما داشته که قصد دارید از چه روشی برای حل آنها استفاده کنید.

8. بازی اندروید Stardew Valley؛ بهترین بازی های آفلاین اندروید

8. بازی اندروید Stardew Valley بهترین بازی های آفلاین اندروید

مشخصات بازی:

بازی Stardew Valley یک بازی شبیه ساز کشاورزی و زندگی بود که با الهام گیری از ویژگی های کامپیوتری توانسته سهم عظیمی از گیمرهای اندرویدی که علاقه‌مند به این سبک هستند را به سمت خود جذب نماید. در این بازی حیوانات و اقلام و ابزار های بسیاری وجود داشته که برای دستیابی به آنها باید هزینه هایی را صرف کنید. به دست آوردن هزینه در این بازی کمی دشوار بوده ولی با پرورش دادن محصولات فروش آنها می توانید مشکلات مالی خود را تامین کنید.

همچنین بخوانید :

9. بازی اندروید Civilization VI – Build A City | Strategy 4X Game؛ بهترین بازی آفلاین موبایل اندرویدی

9. بازی اندروید Civilization VI - Build A City | Strategy 4X Game بهترین بازی آفلاین موبایل اندرویدی

مشخصات بازی:

یکی از بهترین بازی های استراتژیک در سال ۲۰۲۰ که عرضه شد همین بازی بوده که با استقبال فراوان گیمرها توانست حجم عظیمی از بازی هایی که باهوش مصنوعی پیاده سازی شده اند را تامین نماید. در این بازی شاهد واحد و قلمرو و بازیکنان بسیار خواهید بود که دائماً در حال رشد هستند. این مورد بدین معناست که عملکرد کافی بازی می تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نمایند لازم به ذکر است بدانید که این بازی از طراحی بسیار خوب و گرافیکی برخوردار بوده که نباید آن را نادیده گرفت.

10. بازی اندروید Castlevania: Symphony of the Night؛ بهترین بازیهای آفلاین گوشی اندروید

10. بازی اندروید Castlevania: Symphony of the Night بهترین بازیهای آفلاین گوشی اندروید

مشخصات بازی:

و در پایان یک بازی خوب دیگر که در سبک بازی های استراتژی لیست قرارداشته محصول شرکت کونامی بوده که با قیمت 2 دلار قابل خرید بوده است این بازی با برخورداری از یک دنیای دو بعدی و سبک کلاسیک می تواند شما را به جذابیت های خوبی که در دنیای تاریک جریان داشته آشنا کند.

سخن پایانی

معرفی و بررسی لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید به پایان رسید که در این میان میتوانید نظر خود را نسبت به بازی های موجود در میان بهترین بازی آفلاین موبایل اندرویدی بیان کنید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =