پنج‌شنبه , می 9 2024

نقدها و نمرات بازی Final Fantasy 16 منتشر شدند

فردا شاهد عرضه‌ی بازی Final Fantasy 16 توسط کمپانی اسکوئر انیکس خواهیم بود و اکنون وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر، نمرات و نقدهای خود را از این بازی اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی منتشر کرده‌اند که به آن‌ها می‌پردازیم.

PSX Brasil – 100/100:

فاینال فانتزی ۱۶، با الهام از گذشته، این سری قدیمی را به صورت مدرن از نو بنا می‌کند. این بازی با داستانی فوق‌العاده و شخصیت‌های کاریزماتیک، همچنین گیم‌پلی در دسترس و هیجان‌انگیز خود و همچنین گرافیک محشر آن روی پلی استیشن ۵، لقب یکی از بهترین بازی‌های فرنچایز را یدک می‌کشد.

IGN Italia – 95/100:

فاینال فانتزی ۱۶، در عین حال که اثبات می‌کند کمپانی اسکوئر انیکس می‌تواند یک حماسه‌ی جاودانه‌ی جدید را به خوبی خلق کند، به یک نبوغ داستانی عمیق در سری دست یافته است که پیش از این وجود نداشت.

PushSquare – 90/100:

در بهترین حالت، بازی فاینال فانتزی ۱۶ یک حماسه‌ی شگفت‌انگیز است که تا به حال کمتر دیده شده است. این [بازی] تقریبا اوج تماشای صحنه‌های سینمایی در بازی‌های مدرن است و داستان غالبا گیرا و احساسی آن با سیستم مبارزات فوق‌العاده‌اش همخوانی دارد. … فاینال فانتزی ۱۶ یک بازی نقش‌آفرینی اکشن ضروری است و بهترین بخش تک‌نفره‌ی سری را در یک دهه‌ی اخیر تحویل می‌دهد.

Guardian – 80/100:

فاینال فانتزی ۱۶ در دیدنی‌ترین حالت خود، خوب و بد است. با این‌حال، اسکوئذ انیکس بسیاری از انتقاداتی که به بازی‌های قبل شده را در نظر گرفته است که باعث شده در نبردها، آزادی بیشتری شاهد باشیم، شخصیت‌ها بهتر شکل بگیرند و به لطف یک جهان‌سازی عمیق، این حس را پیدا کنید که دوباره جهانی وجود دارد که باید نجات داده شود.

EuroGamer – 60/100:

یک سیستم رزمی هوشمند که زیر سایه‌ی یک فضای قرون‌وسطایی پر از شخصیت اما پر از چالش و دردسر قرار گرفته است و همراه با چاشنی باس‌فایت‌های عظیم و البته ماموریت‌های جانبی‌ای که در تاریخ سری، کسالت‌آورترین محسوب می‌شوند.

VideoGamer – 70/100:

فاینال فانتزی ۱۶ یک بازی غنی و از لحاظ بصری جذاب است که به‌خاطر داستانی ناامیدکننده و نبردهای دلسرد کننده هیجانات را می‌خواباند.

GLHF on Sports Illustrated – 70/100:

فاینال فانتزی ۱۶ یک بازی ناهموار و نه چندان یکنواخت است؛ لحظاتی در بازی وجود داشت که احساس می‌کردم با بهترین تجربه‌ی خود روبرو شده‌ام از جمله نبرد Eikon با Titan، اما برای اینکه در هر بخش از بازی به این حس دست پیدا کنم باید ساعت‌ها وقت صرف می‌کردم. البته شما هم احتمالا مانند من این حس را خواهید داشت که کوئست‌های بازی به سبک MMO طراحی شده‌اند، چنگی به دل نمی‌زنند.

 

نقدها و نمرات بازی Final Fantasy 16 منتشر شدند

 

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد، همچنین پورت PC بازی پس از عرضه‌ی فردا انجام خواهد شد و در تاریخ نامشخصی منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌ آرنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =