پنج‌شنبه , می 16 2024

راهنمای Starfield؛ پیش از آغاز سفر خود این 9 نکته را بدانید

[ad_1]

مطالعه این راهنما پیش از آغاز Starfield، به شما کمک خواهد کرد تا ماجراجویی خود در فضا را به درستی آغاز کنید، چرا که Bethesda جهانی عظیم را آفریده و در آن سیستم‌های زیادی برای یادگیری وجود دارند.

تبلیغات

همه می‌دانند که Starfield بازی بسیار بزرگی است و تلاش برای انجام تمام فعالیت‌ها به صورت همزمان می‌تواند شما را سردرگم کند. برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق، این راهنما شامل یک سری آموزش ابتدایی می‌شود تا بتوانید شناخت پایه خوبی پیش از آغاز Starfield داشته باشید.

برای کشف آیتم‌های کاربردی دائما اسکن کنید

2YfUMNpounH8ChqSuwQAmh 1200 80jpg

شما با گشت و گذار در سیاره‌های جدید می‌توانید استفاده زیادی از اسکنر خود داشته باشید. این اسکنر به شما کمک خواهد کرد تا منابع لازم را شناسایی کرده و نقاط جالب توجه را بررسی کنید. با این وجود، اسکنر تمام آیتم‌هایی که می‌توانید بردارید را با آبی هایلایت می‌کند و تمام کانتینرهایی که در آن‌ها Loot وجود دارد را هم به شما نشان می‌دهد. همین مسئله باعث شده تا به خصوص در مناطق شلوغ، به راحتی بتوانید آیتم‌های به درد بخور را شناسایی کنید. پس همیشه در چنین شرایطی خیلی سریع اسکنر خود را بیرون بیاورید و از آن بهره ببرید.

از Fast Travel برای اجتناب از سفرهای طولانی استفاده کنید

fAYCvLyarMbNzuYi6UQEwV 1200 80jpg

در Starfield چندین راه برای استفاده از Fast Travel وجود دارد و در حالی که به آسانی می‌توان این روش‌ها را نادیده گرفت، Fast Travel به شما کمک خواهد کرد تا در زمان حسابی صرفه‌جویی کنید. وقتی در یک سیاره مشغول گشت و گذار هستید، اسکنر خود را انتخاب کرده و آن را به سمت یک Landmark که پیش از این دیده‌اید بگیرید، پس از آن دکمه‌ای برای Fast Travel به آن مکان ظاهر خواهد شد. برای مسافت‌های طولانی‌تر هم می‌توانید از Starmap کمک بگیرید و سیستم و سپس سیاره و نقطه فرود مد نظر خود را برای Fast Travel کردن انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که در صورت داشتن محموله غیر قانونی، امکان Fast Travel به برخی سیارات به این شکل وجود ندارد.

از گزینه‌های Transfer پیش از برداشتن یک آیتم استفاده کنید

98npJ3akM3MeKmFgADWg2W 1200 80jpg

همان‌طور که از یک بازی Bethesda انتظار می‌رود، در Starfield هم زمان زیادی را صرف Loot کردن آیتم‌های مختلف خواهید کرد. با توجه به ظرفیت محدود شما، باید مطمئن شوید که آیتم‌هایی که بر می‌دارید ارزشمند و کارآمد هستند. این مورد خصوصا در مورد لباس‌ها و تجهیزات فضانوردی به خاطر وزن زیادشان صدق می‌کند. به هنگام هایلایت کردن یک جسد یا یک کانتینر برای Loot، از دکمه Transfer برای بررسی آمار یک آیتم استفاده و با انتخاب Compare to Equipped ویژگی‌های آن آیتم را با آیتم مشابه‌ای که در اختیار دارید مقایسه کنید.

فقط به دنبال منابع کاربردی باشید

4XRBwmUQ8QiH96pFDecJ2i 1200 80jpg

در جهان Starfield خیل عظیمی از مواد، عناصر و منابع هستند که می‌توانید جمع‌‌آوری کنید. اگر در هر فرصت به دنبال جمع‌‌آوری این منابع باشید، خیلی زود Inventory خود را پر خواهید کرد. در عوض، منابع عناصر را تا حد ممکن اسکن و وقتی قصد ساخت یک آیتم را دارید، از دکمه Track در پایین منوی Crafting استفاده کنید تا از منابع مورد نیاز آگاه شوید. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا به هنگام گشت و گذار فقط عناصر و منابع مورد نیاز را جمع‌آوری کنید.

مهمات و Digipick به وفور یافت می‌شوند

7aSqPPBVyXWmoHixnLf4wh 1200 80jpg

شما برای باز کردن درهای قفل شده در Starfield از مهمات و Digipickهای زیادی استفاده خواهید کرد، این یعنی خیلی زود می‌توانید منابع Digipick خود را به پایان برسانید. البته در مورد این مسئله خیلی نگران نباشید، چرا که هر دوی این موارد به وفور در بازی یافت می‌شوند. پس با سفر به هر سیاره یا ماه و گشت و گذار می‌توانید خیلی زود ذخایر خود را پر کنید. برای مهمات مطمئن شوید که تمام Ammo Caseها را می‌گردید و محتوای آن‌ها را خالی می‌کنید.

از بخش Cargo Hold در سفینه‌ها نگذرید

zjmhx6eFchNWBJJsHEZCAi 1200 80jpg

در قسمت جلویی هر سفینه و معمولا پشت صندلی خلبان، پنلی را خواهید یافت که به شما اجازه دسترسی به بخش Cargo Hold را می‌دهد. این بخش در واقع محفظه‌ای در سفینه‌های Starfield است که به شما اجازه می‌دهد تا آیتم‌ها و منابع غیر ضروری را در آن ذخیره کنید. پس باید مطمئن شوید که پس از تصرف سفینه‌های دیگر هم به این بخش بروید و به دنبال منابع و آیتم‌‎های به درد بخور باشید. خصوصا اگر قصد دزدیدن این سفینه را دارید؛ چرا که ممکن است این سفینه درون خود محموله‌ای غیر قانونی داشته باشد و شما را به دردسر بیندازد.

از حمل محموله‌های غیر قانونی تا حد ممکن اجتناب کنید

2cikYKQYim6LEMicWvsfQi 1200 80jpg

تا اینجای مقاله چند باری به محموله‌‎های غیر قانونی در Starfield اشاره کرده‌ام. وقتی اولین بار به چنین محموله‌هایی در Starfield بر می‌خورید، طبیعی است که هیجان‌زده شوید؛ چرا که در بسیاری از مواقع، یک آیتم بسیار کوچک می‌تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد. با این وجود، تا موقعی که از وجود یک خریدار و هم‌چنین روشی برای پنهان کردن آن مطمئن نشده‌اید، نباید به دنبال حمل محموله غیر قانونی باشید. در صورت شناسایی شدن این محموله، هر لحظه ممکن است که به زندان فضایی منتقل شوید. یک Outpost می‌تواند مکان موقت خوبی برای پنهان کردن محموله غیر قانونی باشد.

Skill Pointهای خود را به صورت هوشمندانه مصرف کنید

wGupPyfi92MFxC4ZwvbHge 1200 80jpg

با کسب XP و افزایش سطح خود در Starfield، می‌توانید مهارت‌های زیادی را به دست بیاورید، اما از آن جایی که Skill Pointها به راحتی به دست نمی‌آیند، بهتر است که به طرز هوشمندانه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. تکمیل کردن چالش‌ها برای باز کردن Rankهای بیشتر به شما کمک خواهد کرد تا در یک زمینه خاص به استادی برسید، اما در شروع کار باید به دنبال باز کردن طیف وسیعی از مهارت‌ها باشید. خصوصا مهارت‌هایی که به شما توانایی‌های جدید می‌دهند. مهارت‌هایی از جمله Stealth، Theft، Boost Pack، Training، Piloting و Targeting Control Systems همه قابلیت‌های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس این مهارت‌ها را در اولویت قرار دهید.

برای افزایش XP استراحت کنید

WoZkNEvrCkvz7EHfHaAZrh 1200 80jpg

یافتن یک تخت خواب و استراحت در آن دو مزیت دارد. مورد اول و واضح‌تر، بازیابی کامل نوار سلامت بدون نیاز به استفاده از هیچ آیتمی است. با این وجود، اگر به اندازه کافی استراحت کنید، پس از بیدار شدن با پیام “You awaken feeling well rested” مواجه خواهید شد. این پیام به معنای داشتن وضعیت Well Rested و کسب ۱۰ درصد XP بیشتر برای انجام هر فعالیتی است. این شرایط به مدت ۲۴ دقیقه همراه شما خواهد بود که می‌تواند کمک زیادی به افزایش سطح شما کند. پس خوب بخوابید.

منبع: GamesRadar

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =