جمعه , می 17 2024

نگاهی بر آخرین اخبار، تاریخ اکران، داستان و صداپیشگان انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

[ad_1]

انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم یکی از پویانمایی‌های در حال انتظار است که در سال 2024 اکران خواهد شد. در ادامه این مقاله با معرفی کامل انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim همراه شما هستیم.

ارباب حلقه‌ها یک رمان حماسی و فانتزی است که نخستین بار توسط جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) در سال 1954 منتشر شد. این اثر در واقع الهامی از کتاب زمان کودکی تالکین یعنی هابیت (The Hobbit) و در واقع دنباله آن محسوب می‌شود که در سال 1937 منتشر شد. این کتاب جز پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است که موفق شد بالای 150 میلیون نسخه به فروش برسد. از ارباب‌ها حلقه‌ها سه اقتباس سینمایی و یک اقتباس سریالی ساخته شد.

انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم به کارگردانی کنجی کامیاما (Kenji Kamiyama) و بر اساس فیلمنامه‌ای از فیبی گیتینز (Phoebe Gittins) و آرتی پاپاجورجیو (Arty Papageorgiou) ساخته شده است. کمپانی‌های نیو لاین سینما (New Line Cinema) و انیمیشن برادران وارنر (Warner Bros. Animation) سازندگان این اثر هستند که در سال 2024 اکران خواهد شد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم همراه شما خواهیم شد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

ژانر انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم اکشن، ماجراجویی و فانتزی است. این اثر در تاریخ 13 دسامبر 2024 توسط کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد. مدت زمان انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم 130 دقیقه اعلام شده است و از سال 2022 تا کنون شاهد مراحل ساخت این اثر بوده‌ایم‌. همچنین باید اعلام کنیم که تریلر انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim هنوز منتشر نشده است.

همچنین بخوانید :

داستان انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

داستان انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

داستان این اثر 183 سال پیش از اتفاقات فیلم و کتاب ارباب حلقه‌ها: دو برج (The Lord of the Rings: The Two Towers) اتفاق می‌افتد. این انیمیشن به روایت سرگذشت هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان، می‌پردازد که باید در مقابل ارتشی از دون‌لندی‌ها بایستد. در واقع دلاوری‌های او باعث می‌شوند تا نامش بر روی جنگ هلمز دیپ قرار بگیرد. این خلاصه انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim که تا کنون منتشر شد.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

تیم صداپیشگی این انیمیشن مشخص شده‌اند و شاهد صداپیشگان و بازیگران بزرگی در آن خواهیم بود. در ادامه بیوگرافی‌ای از صداپیشگان اصلی تقدیم شما خواهیم کرد و به معرفی سایر صداپیشگان خواهیم پرداخت.

برایان کاکس صداپیشه هلم همرهند

معرفی انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

برایان کاکس (Brian Cox) بازیگر اسکاتلندی متولد 1 ژوئن 1946 (11 خرداد 1325) است. او بازیگری را از سال 1961 و در واقع تئاتر شروع کرد و بخاطر اجراهای قدرتمندش مشهور است. او تا کنون صاحب جوایزی همچون لارنس اولیور، امی و گلدن گلوب شده و نامزدی بفتا را کسب کرده است. در سال 2003 او از سوی امپراطوری بریتانیا مقام فرمانده را کسب کرد و در سال 2006 مجله امپایر به او جایزه آیکن امپایر را داد. او از جانب شورای فیلم بریتانیا یکی از 10 بازیگر برتر هالیوود در سال 2007 بود.

از آثار معروف برایان کاکس باید به فیلم‌های شجاع دل (Braveheart)، حلقه (The Ring)، ساعت بیست و پنجم (25th Hour)، تروی (Troy)، ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) و سریال نورمبرگ (Nuremberg) اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

میراندا اوتو صداپیشه ائووین

ژانر انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

میراندا اوتو (Miranda Otto) هنرپیشه اهل استرالیا در 16 دسامبر 1967 (25 آذر 1346) به دنیا آمد. او بازیگری را به واسطه اینکه خانوادگی در زمینه بازیگری فعالیت داشتند، از سال 1986 شروع کرد و در آثار مختلفی حضور داشت. اولین فیلمی که او توانست به واسطه آن دیده شود، جنگ اما (Emma’s War) بود وسپس در دهه 90 میلادی به هالیوود راه پیدا کرد. از جمله آثار مشهور میراندا اوتو باید به فیلم‌های خط سرخ باریک (The Thin Red Line)، آنچه در زیر است (What Lies Beneath) و سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings film series) اشاره کنیم. میراندا اوتو صداپیشگی نقش ائووین خود را در انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم باری دیگر برعهده دارد.

گایا وایز صداپیشه هرا

بازیگران انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

گایا وایز (Gaia Wise) بازیگر اهل بریتانیا و دختر اما تامپسون معروف در 4 دسامبر 1999 (13 آذر 1378) به دنیا آمد. او به واسطه مادرش وارد دنیای بازیگری شد و در سال 2008 با فیلم آخرین شانس هاروی (Last Chance Harvey) اولین تجربه بازیگری خود را داشت. او در آثاری همچون پیاده روی در جنگل (A Walk in the Woods) و سریال کارآگاه چلسی (The Chelsea Detective) حضور داشته است.

لوک پاسکوالینو صداپیشه وولف

هنرپیشه های کارتون ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

لوک پاسکوالینو (Luke Pasqualino) بازیگر اهل کشور بریتانیا است که اصالت او به ایتالیا برمی‌گردد. او فعالیت بازیگری‌اش را از سال 2008 شروع کرد و عمدتا به واسطه نقش فردی مک‌‌کلیر در سریال اسکینز (Skins)، دارتانیا در سریال تفنگداران (The Musketeers) و الویس هات در سریال دخترمان (Our Girl) شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

لارنس اوبونگ ویلیامز صداپیشه فریلاف هیدلسون

تاریخ اکران انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم

لارنس اوبونگ ویلیامز (Laurence Ubong Williams) بازیگر تئاتر اسکاتلندی در 1 ژانویه 1995 (11 دی 1373) به دنیا آمد. او را بیشتر به واسط حضور در سریال‌های ما (Us) و کارآگاه چلسی می‌شناسند و در انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim صداپیشگی یکی از نقش‌های کلیدی را برعهده دارد.

شان دولی صداپیشه فرسا

دانلود انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim

شان دولی (Shaun Dooley) بازیگر، راوی و صداپیشه اهل انگلیس است. او در 29 مارس 1974 (9 فروردین 1353) متولد شد و از سال 1997 تا کنون فعالیت می‌کند.‌ این بازیگر در سریال‌های ویچر (The Witcher)، آیینه سیاه (Black Mirror) و سایه بلند (The Long Shadow) حضور پیدا کرده است.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های کارتون ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم عبارتند از:

  • لورین اشبورن (Lorraine Ashbourne)
  • یزدان غفوری (Yazdan Qafouri)
  • بنجامین وین رایت (Benjamin Wainwright)
  • مایکل وایلدمن (Michael Wildman)
  • جود آکوودیک (Jude Akuwudike)
  • بلال حسنا (Bilal Hasna)
  • جنین دویتسکی (Janine Duvitski)
  • و…

نقد انیمیشن ارباب حلقه‌ها

همچنین بخوانید :

هنوز این انیمیشن منتشر نشده و صرفا در این قسمت چند نکته و انتظارات درباره آن را بیان می‌کنیم. ارباب‌حلقه‌ها چه در نسخه کتابی و چه فیلم و سریال، همواره موفق بوده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این اثر به دست یک کارگردان ژاپنی که سابقه خوبی در ساخت انیمه دارد ساخته شده است و از تیم صداپیشگان آن مشخص است که با اثری قوی روبه‌رو هستیم. داستان انیمیشن قوی به نظر می‌رسد و احتمالا نمرات انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم بالا باشد.

کلام آخر

بررسی انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim

با معرفی و بررسی انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim همراه شما بودیم‌. از تاریخ انتار، داستان، صداپیشگان و آنچه از این اثر انتظار داریم صحبت کردیم. آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر دانلود انیمیشن The Lord of the Rings: The War of Rohirrim هستید؟ فکر می‌کنید این انیمیشن چقدر موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =