پنج‌شنبه , می 9 2024

تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی

روز گذشته، تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی که به انتشار رسید، حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

Nicki Minaj به طور رسمی یک شخصیت قابل بازی در Warzone و Modern Warfare II است و اینترنت آن را روز گذشته به همراه اسنوپ داگ، در یک تریلر عجیب و غریب به نمایش گذاشت که در ادامه نوشتار خواهید دید.

تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی

نیکی میناژ در کال اف دیوتی

Call of Duty: Warzone و Modern Warfare II بالاخره یک ماه پس از معرفی یک ارتقای آپدیت انجام داد و Nicki Minaj را به عنوان کارکتر قابل بازی در هر دو نسخه خود، اضافه کرد که پس از آن، واکنش‌های متفاوتی را برای خودش به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی فول گردونه بی وای لجند

کالاف دیوتی وارزون موبایل

بسته لوازم آرایشی نیکی میناژ که به عنوان بخشی از پنجاهمین سالگرد تبلیغاتی هیپ هاپ اکتیویژن معرفی شد. این معرفی همراه با دو اسلحه حبابی-صورتی (یک تفنگ تهاجمی و یک تفنگ ساچمه‌ای) همراه بود که رنگ‌های صورتی پرتاب می‌کند.

حضور اسنوپ داگ و نیکی میناز در کال اف

در ادامه می‌توانید تریلر کال اف دیوتی و نیکی میناژ را ببینید:

نیکی میناژ اکنون یک شخصیت قابل بازی در بازی‌های Call Of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 است و حرکت پایانی خاص او با کفش‌های پاشنه بلندش بر روی دشمنان پا می‌گذارد. در ماه جولای، اکتیویژن اعلام کرد که 21 سوج و اسنوپ داگ برای جشن پنجاه سالگی هیپ هاپ به نبرد رویال اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل ؛ آموزش اضافه کردن آیتم

حالا پس از گذشت یک ماه، اکتیویژن نیکی میناژ را هم به لیست رپرهای قابل بازی اضافه کرد.

نیکی میناژ در کال اف دیوتی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =