پنج‌شنبه , می 2 2024

تریلر فیلم Civil War از کمپانی A24 منتشر شد

کمپانی A24 به تازگی از تریلر فیلم Civil War (جنگ داخلی) با ژانر حماسی و اکشن به کاگردانی الکس گارلند (Alex Garland) رونمایی کرد.

در پی انتشار تریلر فیلم جنگ داخلی ، کمپانی A24 همچنین اعلام کرد که در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) در سینماها (از جمله در سینماهای IMAX) اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Civil War

جزئیات داستانی فیلم تاکنون مخفی مانده بودند و حالا با انتشار تریلر فیلم جنگ داخلی ، از واقعیت‌هایی درباره یک مسابقه برای رسیدن به کاخ سفید در آینده‌ای نزدیک در کشور آمریکا پرده‌برداری شد. دراین تریلر نشان داده شد که «کرستن دانست» (بازیگر فیلم The Power of the Dog)، «واگنر مورا» (بازیگر فیلم The Gray Man) و «کیلی اسپانی» (بازیگر سریال Priscilla) نقش روزنامه‌نگارانی را بازی می‌کنند که در این وقایع حضور دارند.

نیک آفرمن (بازیگر سریال The Last of Us) در حالی که قبلاً به عنوان بخشی از بازیگران معرفی نشده بود، در تریلر امروز در نقش یک رئیس جمهور فاشیست ایالات متحده معرفی می‌شود که در حال جنگ با «نیروهای غربی» تگزاس و کالیفرنیا است. همچنین همسر «دانست»، «جسی پلمونز» (بازیگر فیلم Killers of the Flower Moon)، به عنوان یک شخصیت تهدیدکننده در مسیر سه شخصیت اصلی ظاهر می شود. «استفن مک کینلی هندرسون» (بازیگر فیلم Beau Is Afraid) و «سونویا میزونو» (بازیگر سریال House of the Dragon) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید کمپانی A24 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =