جمعه , می 17 2024

بررسی بازی HYENAS | بازی جدید و آنلاین SEGA با نام کفتارها

[ad_1]

بازی HYENAS محصول در دست توسعه از استودیو بازی سازی Creative Assembly بوده که قرار است مسیر همواری را برای حضور شرکت SEGA در میان بهترین بازی های شوتر آنلاین پیاده سازی کند. در این میان اخبار ضد و نقیض بسیاری از این بازی به گوش میرسد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بازی کفتارها از سوی طراحان بسیاری برای شرکت سگا ارسال شد که این بازی را میتوان اولین محصول رسمی و باکیفیت از این شرکت در سبک ذکر شده دانست. بازی HYENAS یک FPS علمی تخیلی و چند نفره جدید بوده است. هدف اصلی شما در این بازی متحد شدن با گیمرهای دیگر جهت غارت پاپ گرانبها بوده است که اینکار را از میلیاردرهای موجود در سطح مریخ و خدمه آنها باید انجام دهید. جهت معرفی بازی HYENAS بطور کامل با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی HYENAS

بازی HYENAS

این بازی که به کفتارها معروف است در سیرتکاملی خود میزبان ویژگی و فناوری های بسیاری بوده است که در این راستا میتوانید با کیفیت دیدنی و خیره کننده مواجه باشید. تمام اجزای بازی با بهترین موتور گرافیکی سگا شکل گرفته که این موضوع سبب خواهد شد تا در تمامی مراحل و لحظات بازی با کیفیت خوبی مواجه باشید.

بررسی بازی HYENAS

داستان بازی از جایی آغاز میشود که شاهد ویرانی زمین خواهیم بود. ثروتمندان سیاره مریخ را به مستعمره ای برای خود تبدیل نموده اند و الباقی نسل بشریت را به محله ای بنام The Taint که به یک ماشین غول پیکر در حال چرخش شبیه بوده منتقل نموده اند. در حالی که در شهر The Taint هدف شما زنده ماندن در برابر خطرات بوده است میلیاردر های مریخ فقط نگران اوضاع خود نسبت به آینده هستند.

همچنین بخوانید :

شرایطی که شما در آن حضور دارید با کاوش میتواند بهتر شود. با پیدا نمودن آثار باستانی مهم قدیمی و فروش آنها میتوانید هزینه های مختلفی را بدست آورید. با حضور در فضاپیماهای قدیمی و جدید میتوانید غارتگری خود را آغاز کنید و هردوست یا دشمنی که سد راهتان شد را از میان بردارید. با فروش این اقلام میتوانید سلاح و تجهیزات جدیدی را خریداری کنید.

شما و دیگر گیمرهای بازی HYENAS در نقش گروه های تبعیدی وارد بازی خواهید شد و باید به سوی نقاطی که برایتان مشخص شده است بروید. در این میان گروهک و شخصیت های بسیاری در انتظار شما هستند که با نابود سازی آنها میتوانید جوایز و پاداش هایی که از سوی بازی برایتان درنظر گرفته شده است را جمع آوری کنید.

بررسی بازی HYENAS

شرکت سگا در راستای تحقق اهداف خود از متخصصین بسیاری در ساخت بازی های این چنینی استفاده نموده است که بی شک در آینده ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری را از این بازی محبوب و تیراندازی خواهیم شنید. قرار است در سال جاری با جذابیت های بسیاری مواجه باشیم که این مورد تنها یکی از آنها خواهد بود که میتواند در میان بهترین بازی های 2023 حضور خوبی داشته باشد.

کلاس و شخصیت های بسیاری در HYENAS وجود داشته است که این مورد سبب خواهد شد تا گستردگی خوبی در این زمینه مواجه باشید البته این مورد در مدت زمان کوتاهی به نقد بازی HYENAS نیز تبدیل شد. گیمرهای بسیاری براین باور بودند که شرکت سازنده باید یک یا چند کاراکتر اصلی برای بازی مشخص کند که سگا برای ایجاد تعادل در بازی از اینکار صرف نظر نمود.

طراحی دیدنی در کنار جذابیت های موجود در بخش صداگذاری سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. در واقع سبک بازی HYENAS که در میان بازی های اکشن و آنلاین و حتی ماجراجویی حضور داشته سبب خواهد شد تا گیمرهای بسیاری برای تجربه یک بازی جدید به سمت این گیم روی آورند. البته ژانربازی HYENAS در ماهیت اصلی اش آنلاین بوده است که نباید آنرا نادیده گرفت.

گیم پلی بازی HYENAS

گیم پلی بازی HYENAS

همانطور که در بخش بررسی به داستان بازی شوتر HYENAS اشاره شد توضیحاتی هرچند اندک را در مورد گیم پلی مطرح نمودیم. هیجانات بسیار بازی سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید. البته نسخه دمو یا اولیه از این بازی عرضه نشده و به همین دلیل نمیتوان آنرا بی عیب و نقص دانست. در رابطه با نقد بازی اکشن تیر اندازی HYENAS باید بدانید که بسیاری از مدیران بازی های محبوب آنلاین نظیر فورتنایت و پابجی و کال اف دیوتی ساخت این بازی را بی دلیل دانسته اند ولی سگا به روند ساخت و توسعه بازی خودش ادامه داد.

همچنین بخوانید :

وسعت بالای بازی که در سیاره های بسیار جریان خواهد داشت میتواند شمارا با یکی از وسیع ترین بازی های جهان مواجه کند که در آن شاهد پوشش های مختلفی خواهید بود که توسعه دهنده روی این بخش تمرکز بالایی داشته است که از تریلر های بازی میتوانید این مورد را مشاهده کنید.

پلتفرم های بازی HYENAS

این بازی محبوب و آنلاین قرار است برای پلتفرم های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری اکس و سری اس و حتی مکینتاش عرضه شود. سال انتشار بازی 2023 بوده ولی زمان دقیقی برای رونمایی و معرفی آن ذکر نشده است. در آینده اگر اطلاعات این مبحث عرضه شد میتوانید آنرا از همین مقاله دریافت کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی HYENAS

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی HYENAS

برای آشنایی با سیستم بازی باید بدانید که روند توسعه هنوز به پایان نیافته و به همین دلیل شرکت سازنده اطلاعاتی در اینباره عرضه نکرده است. ولی براساس تصاویر و جذابیت های بسیار بازی میتوان گفت که برای اجرای بدون مشکل بازی باید سیستم نسبتا خوب و قوی را در اختیار داشته باشید. این مورد را از طراحی عالی و ویژگی های بسیار گیم پلی میتوان درک نمود.

سخن پایانی

بازی HYENAS همانطور که در تمام توضیحات فوق به آن اشاره شد محصول جدیدی از شرکت نام آشنا و قدیمی سگا بوده است. با شنیدن نام سگا ذهن بسیاری از اشخاص به سمت بازی های بی کیفیت و قدیمی سوق داده میشود ولی باید بدانید که کیفیت بازی ها در زمان عرضه اش جزو بهترین ها بوده است. حال در سال 2023 قرار است شاهد هنرنمایی این شرکت در بازی HYENAS باشید. شما عزیزان در خصوص این بازی اگر با سوال یا ابهامی مواجه هستید میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید و نظرات خود در مورد این بازی را برایمان ارسال کنید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =