دوشنبه , می 20 2024

معرفی انیمه آکادمی قهرمانانه من؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

[ad_1]

با وجود انیمه‌های قهرمانی متعددی که تاکنون ساخته شده است، انیمه مدرسه قهرمانانه من جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران انیمه دارد. در معرفی انیمه آکادمی قهرمان من با پلازا همراه باشید.

انیمه مدرسه قهرمانانه من با نام ژاپنی Boku no Hīrō Akademia، براساس مانگایی نوشته و تصویرگری شده توسط کوهای هوریکوشی (Kōhei Horikoshi) ساخته شده است. سازنده این انیمه زیبا استودیو Bones است. انیمه My Hero Academia تاکنون 6 فصل داشته و تعداد قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من در کل نیز 138 اپیزود بوده است. این انیمه دارای 3 سینمایی نیز است در سال‌های 2018، 2019 و 2021 منتشر شده‌اند.

زمان پخش انیمه مدرسه قهرمانانه من در تاریخ 3 آپریل 2016 بوده است و تاکنون نیز ادامه دارد. این انیمه زیبا با وجود طولانی‌ بودنش بسیار سرگرم کننده و جذاب است. اگر دوست دارید تجربه تماشای یک انیمه قهرمانانه با پستی بلندی‌های فراوان را داشته باشید، در معرفی انیمه مدرسه قهرمانانه من همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه مدرسه قهرمانانه من

تعداد قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

انیمه مدرسه قهرمانانه من در دنیایی اتفاق می‌افتد که حدود 80 درصد مردم دنیا از قدرت‌هایی به نام کوسه (Quirks) برخوردار هستند. این ویژگی‌های عجیب و غریب می‌توانند متفاوت باشند و همچنین از بدو تولد و به صورت ارثی با شخص همراه باشند. در میان افرادی که دارای چنین قدرت‌هایی هستند، تعداد کمی از آن‌ها عنوان قهرمانان را به دست خواهند آورد. این قهرمانان در عملیات نجات و دستگیری مجرمانی که از کوسه‌های خود سوء استفاده می‌کنند، همکاری می‌کنند. خود این قهرمان‌ها دارای رتبه‌بندی‌های مختلفی هستند.

همچنین بخوانید :

داستان این انیمه با مرد جوانی به نام ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya) آغاز می‌شود. او هیچ قدرت خارق العاده‌ای ندارد با این حال دوست دارد یک قهرمان شود. یک روز او با الگوی زندگی خود آل مایت (All Might)، که بزرگترین قهرمان دنیا است، روبرو می‌شود. اما متوجه می‌شود که آلمایت به دلیل جراحتی که برداشته، دیگر مانند سابق قدرتمند نیست و تنها 3 ساعت در روز می‌تواند کارهای قهرمانانه بکند.

یک هیولا به شهر حمله می‌کند و باکوگو را اسیر می‌کند. میدوریا نیز بدون فکر به هیولا حمله می‌کند تا دوست دوران کودکی خود را نجات دهد. این کار آلمایت را مجاب می‌کند تا او را به جانشین قدرت خود، که یک قدرت مرموز و ناشناخته برای جهانیان است، قرار دهد. بدین ترتیب، میدوریا تحت آموزش مستقیم آلمایت قرار می‌گیرد. طی برنامه‌ 10 ماهه‌ای که آلمایت برای او ریخته، میدوریا باید بتواند بدنش را برای پذیرش قدرت آلمایت آماده کرده و در آزمون ورودی مدرسه U.N شرکت کند.

پس از آن، ایزوکو وارد آکادمی قهرمانان U.A می‌شود و در کنار دوست دوران کودکی خود باکوگو کاتسوکی (Katsuki Bakugo) به تحصیل می‌پردازد. در طول سال تحصیلی، ایزوکو و همکلاسی‌هایش سخت تلاش می‌کنند تا خود را بهبود ببخشند و با لیگ شروران به رهبری تومورا شیگاراکی (Tomura Shigaraki) روبرو می‌شوند. هدف تومورا این است که آل مایت را بکشد و جامعه را با استفاده از هیولاهایی با قدرت‌های خارق العاده به نام نومو (Nomu) جامعه را نابود کند.

میدوریا تلاش‌های بسیاری برای بهتر شدن و بهبود بخشیدن هنرهای مبارزه‌ای خود می‌کند. او با چالش‌ها و موانع بسیاری روبرو می‌شود که باید بتواند به نحوی از همه آن‌ها عبور کند. حتی وقتی یکی از اساتیدش که قدرت پیش بینی آینده را داشت، یعنی آقای نایت آی (Sir Nighteye)، به او گفت شایسته این قدرت نیست، میدوریا دست از تلاش برنداشت.

انیمه My Hero Academia می‌تواند یک انیمه انگیزشی فوق العاده برای نوجوانان شما باشد. پس تماشا و دانلود انیمه My Hero Academia را از دست ندهید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

انیمه آکادمی قهرمان من دارای شخصیت‌های بسیاری است که در طول فصل‌های مختلف نیز بر تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. در طول 6 فصل این انیمه می‌توانید شخصیت‌های متعددی را ببینید که برخی از آن‌ها قهرمان و برخی نیز ضدقهرمان هستند. یکی از نقاط گیج‌ کننده داستان نیز وجود شخصیت‌های بسیار زیاد در آن است. کاراکترهای انیمه آکادمی قهرمان من به شرح زیر هستند:

ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya)

بررسی انیمه My Hero Academia

او قهرمان اصلی سریال است که معمولا او را دکو صدا می‌کنند. میدوریا یک پسر نوجوان ترسو، فداکار و حساس است. او آرزوی تبدیل شدن به یک ابرقهرمان را دارد. با وجود این که هر چیزی می‌تواند اشک او را دربیاورد، میدوریا یک دانش‌آموز پرتلاش است. او از کودکی توسط باکوگو به خاطر نداشتن قدرت تحقیر شده است.

او عادت دارد هر چیزی که یاد می‌گیرد در مورد ویژگی‌های قهرمانان و توانایی‌های جنگی آن‌ها، را یادداشت کند. به لطف این تمرین، ایزوکو یک ذهن تحلیلی عالی دارد و می‌تواند در چند ثانیه نقشه‌های جنگی پیچیده‌ای را شکل دهد. او با بهترین روش‌ها می‌تواند از ویژگی‌های متحدان و دشمنان به طور یکسان به نفع خود استفاده کند.

ویس اکتور این شخصیت دایکی یاماشیتا (Daiki Yamashita) است. این ویس اکتور در انیمه بهشت جهنمیان به جای شخصیت یامادا آسمون سنتا (Yamada Asaemon Senta) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

کاتسوکی باکوگو (Katsuki Bakugo)

داستان انیمه مدرسه قهرمانانه من

باکوگو که با نام کاچان معروف بوده دوست دوران کودکی ایزوکو که بعدها در کلاس 1-A به رقیب سرسخت و همکلاسی تبدیل شد. کورک او انفجار است که او را قادر می‌سازد عرق با خواص منفجره ترشح کند و آن را به مشتعل کرده و انفجاهای قوی ایجاد کند.

کاتسوکی مخصوصا در ابتدای سریال، فردی خشن، مغرور، کوتاه مزاج و پرخاشگر است. از آن‌جایی که باکوگو در کودکی بیش از حد توسط همسالانش به خاطر استعدادهای ماورایی و قویش مورد تحسین قرار گرفته، به خصوص نسبت به ایزوکو، رفتاری خودخواهانه و بی رحمانه دارد. با این حال، در آینده او برای بهبودی روابطش با میدوریا تلاش خود را می‌کند.

ویس اکتور باکوگو، نوبوهیکو اوکاموتو (Nobuhiko Okamoto) است. او در انیمه اسرافیل پایانی به جای شخصیت یویچی سائوتومه (Yoichi Saotome) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

تنیا ایدا (Tenya Ida)

ژانر انیمه آکادمی قهرمان من

رئیس کلاس 1-A که کوسه او انجین (Engine) از طریق موتورهای جت در ساق پا می‌تواند به سرعت حرکت کند. تنیا ممکن است در نگاه اول خشن، غیر دوستانه و حتی ترسناک به نظر برسد، اما او در واقع فردی صریح، جدی، باهوش، پیچیده، منضبط و نجیب است. تنیا بخشی از خانواده بسیار محترم آیدا است و به تبار خود افتخار می‌کند. او سخت تلاش می‌کند تا انتظاراتی را که از او وجود دارد برآورده کند.

ویس اکتور این شخصیت کسی جز کایتو ایشیکاوا (Kaito Ishikawa) نیست. این ویس اکتور در انیمه‌های معروف و مشهور بسیاری حضور داشته است. از بین شخصیت‌های بی‌شماری که دوبله کرده است می‌توان به انیمه ظهور شوالیه سپر به جای شخصیت نائوفومی، انیمه ازدواج شاد من به جای شخصیت کیوکا کودو (Kiyoka Kudo) و انیمه مرد تک مشتی به جای شخصیت جنوس (Genos) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

شوتو تودوروکی (Shoto Todoroki)

نقد انیمه آکادمی قهرمان من

شوتو یکی از هم کلاسی‌های میدوریا است که نیمی از بدن او قدرت آتش زدن و نیمی دیگر آن قدرت انجماد را دارد. او دارای یک شخصیت سرد و گوشه‌گیر بوده که ناشی از زندگی سخت و پیچیده گذشته‌اش است. شوتو کوچک‌ترین فرزند اندیور، یکی از قهرمانان دنیا، است که در کودکی او را بسیار آزار داده است. به همین دلیل، شوتو از پدرش متنفر است.

یوکی کاجی (Yūki Kaji)، ویس اکتور معروف ژاپنی، صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. حتی اگر نام او را نشنیده باشید، مطمئنا صدای او را در اکثر انیمه‌های معروف شنیده‌اید. از بین شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به ارن یگر در انیمه اتک آن تایتان اشاره کرد.

 ایجیرو کوریشیما (Eijiro Kirishima)

شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

دانش آموزی پرهیاهو و جوانمرد در کلاس 1-A که کوسه عجیبش او را قادر می سازد بدن خود را سخت کند. او شخصی پرهیاهو و پرانرژی است. او می‌تواند با اکثر افرادی که با آن‌ها روبرو می‌شود دوست شود، به ویژه با کسانی که به اندازه او اشتیاق و اراده نشان می‌دهند.

توشیکی ماسودا (Toshiki Masuda) صداپیشگی ایجیرو را برعهده دارد. او در انیمه IDOLiSH7 Second Beat! به جای شخصیت ایوری ایزومی (Iori Izumi) و در انیمه High Card به جای شخصیت کریس ردگریو (Chris Redgrave) صحبت کرده است.

تویا تودوروکی (Toya Todoroki)

دانلود انیمه My Hero Academia

تویا تودوروکی به دابی (dabi) معروف است. او برادر بزرگ شوتو است که روی بدن و صورتش بخیه‌هایی مشاهده می‌شود. او در کودکی مورد ظلم و تحقیر پدرش قرار گرفت و به جبهه دشمن پیوست. دابی فردی گوشه گیر، با اعتماد به نفس و متمرکز بوده که به ندرت احساسات خود را نشان می‌داد. با وجود کمرنگ بودن نقش او در انیمه آکادمی قهرمان من، او یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها است.

ویس اکتور این شخصیت ریوکو شیرایشی (Ryoko Shiraishi) است. ریوکو در انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین به جای شخصیت یویلیر (Yulier) و در انیمه Broken Blade به جای شخصیت نایک (Nike) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه مدرسه قهرمانانه من

انیمه My Hero Academia یکی از انیمه‌های محبوب ژاپنی است که طرفداران خاص خود را دارد. ژانر انیمه آکادمی قهرمان من ماجراجویانه، قهرمانانه و فانتزی است. انیمه‌های بسیاری تاکنون در این ژانرها ساخته شده‌اند اما هیچ‌ کدام نتوانسته‌اند جایگاه این انیمه زیبا را در دل مخاطبان بگیرند. به همین دلیل است که اکثر مخاطبین و منتقدان در سایت‌های مختلف به این انیمه نمرات بالا داده‌اند.

انیمه مدرسه قهرمانانه من توانسته در سایت‌ IMDb نمره 8.3 و در سایت MyAnimeList نمره 7.9 از 10 را به دست آورده است.

کلام آخر

بررسی انیمه My Hero Academia به پایان رسید. امیدواریم با دیدن این انیمه در کنار خانواده و دوستانتان اوقات خوشی داشته باشید. فراموش نکنید که نظرات ارزشمند خود را درباره این انیمه با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =