پنج‌شنبه , می 16 2024

معرفی سریال ژاپنی با وام دوست خریدم 【بیوگرافی بازیگران، داستان + نقد و بررسی】

[ad_1]

در این مقاله از تایم سیتی به معرفی سریال ژاپنی با وام دوست خریدم پرداخته‌ایم و به نقدو بررسی، بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان آن اشاره کرده‌ایم. برای مطالعه جزئیات همراه ما باشید.

سریال “من دوست پسر را با وام خریدم – I Bought Boyfriend with Loan” توسط کارگردان یوسوکه کاتو در سال 2018 ساخته شده است. ژانر اصلی این سریال درام است، اما از نام سریال می‌توان طنز موجود در آن مشخص است.

قابل ذکر است که موضوع این سریال ممکن است با سلیقه همه مخاطبان همخوانی نداشته باشد.

یوسوکه کاتو، قبلاً در سریالی با نام “عشق دوم به سوی آخرین” (Second to Last Love) در سال 2012 به‌عنوان کارگردان حضور داشت. او با آثار خود، توانسته است نام خود را در صنعت تلویزیون ژاپن برجسته کند.

سریال “من دوست پسرم را با وام خریدم” یا با وام دوست پسر خریدم در تاریخ 9 مارس در سال 2018 با رده سنی 15 سال به بالا منتشر شد. تعداد قسمت‌های این سریال ژاپنی 24 اپیزود است.

i bought boyfriend with loan plot cast 3

خلاصه داستان سریال با وام دوست خریدم – Kareshi wo Ron de Kaimashita

اوکیشیما تائه در حال حاضر به‌عنوان یک کارمند پذیرش در یک شرکت مشغول به کار است. او یک دختر سخت کوش است و تلاش زیادی در کارش می‌کند، اما او رویاهای متفاوتی از زندگی فعلیش در سر دارد.

تائه از خانواده‌ای متوسط می‌آید و در زمان کودکی تا بزرگسالی شاهد شغل‌های متعدد والدینش، تلاش آن‌ها برای رفع کمبودها، فشار مدیریت کار و خانه بوده است.

تماشای این درگیری‌ها باعث می‌شود تا تائه آرزو داشته باشد با یک مرد ثروتمند ازدواج کند تا بتواند هزینه‌ها را تأمین کند و خانواده‌اش را پشتیبانی کند.

دوست پسر تائه، شیرایشی شونپِی نیز در همان شرکت کار می‌کند و آن‌ها یک سال است که با یکدیگر در ارتباط هستند. تائه تظاهر می‌کند که شخصیتی خجالتی و کم‌رو دارد تا بتواند دوست پسرش را به ازدواج ترغیب کند. مشکل اصلی این است که دوست پسرش بی‌وفا و خیانتکار است و هر چقدر تائه سعی می‌کند او را به‌عنوان یک همسر، متعهد کند، بی‌نتیجه می‌ماند.

تائه تصمیم می‌گیرد جوانی به نام سِتسونا را به عنوان دوست پسر خود استخدام کند و امیدوار است این رابطه جدید مفید باشد. اما آیا واقعا می‌تواند با مردی که تنها به دنبال پول برای پرداخت بدهی‌های خود است، خوشبخت باشد؟

i bought boyfriend with loan plot cast 4

بیوگرافی هنرپیشه های سریال با وام دوست خریدم

در این بخش از مقاله معرفی سریال ژاپنی با وام دوست خریدم به‌طور مختصر به بررسی بیوگرافی بازیگران آن می‌پردازیم که با نقش‌های منحصربه‌فرد خود، این سریال را جذاب‌تر کردند.

Erina Mano

ارینا مانو در نقش اوکیشیما تائه – Erina Mano

مانو ارینا، یک خواننده پاپ، بازیگر و مدل ژاپنی است که در سریال ژاپنی با وام دوست خریدم، نقش اصلی یعنی اوکیشیما تائه را بازی می‌کند. او در ابتدا در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان عضوی از گروه هپی پرو اگ (Happy pro egg) وارد هلو پروژکت شد. در سال ۲۰۰۷، عضو تیم فوتسال هلو!پروژکت (Hello!Project) به نام Gatas Brilhantes H.P شد.

او همچنین عضو گروه پاپ تبلیغاتی Ongaku Gatas بود. در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۰۸، از این گروه‌ها خارج شد و به‌عنوان یک خواننده مستقل فعالیت کرد. در ژاپن، او بیش از ۱۸۶,۱۶۵ نسخه از آثار خود را فروخته است.

موفق‌ترین تک‌آهنگ مانو به نام “Otome no Inori” بوده که ۲۵,۲۲۸ نسخه از آن فروخته شده است. به‌علاوه، او در فیلم‌های کامن رایدر (Kamen Rider) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مانو در وبلاگ خود اعلام کرد که پس از ازدواج با بازیکن فوتبال شیباساکی گاکو در ماه ژوئیه، به اسپانیا نقل مکان می‌کند. اگرچه اسپانیا محل زندگی جدید اوست، اما هنوز به منظور رسیدگی به کارهایش به ژاپن سفر می‌کند.

Ryusei Yokohama

ریوسی یوکاهاما در نقش جون سِتسونا – Ryusei Yokohama

ریوسی یوکاهاما، بازیگر و مدل ژاپنی است که در ریوسه در شهر یوکوهاما در استان کاناگاوا به دنیا آمد. او قراردادی با شرکت Stardust Promotion جهت امور هنری خود دارد.

یوکاهاما به خاطر بازی در نقش دوست پسر اجاره‌ای در سریال با وام دوست خریدم شناخته شده است. در سال ۲۰۱۴، وی در سریال تلویزیونی به نام “Ressha Sentai ToQger” نقش هیکاری نونومارو را بازی کرد.

در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۰، ریوسه یوکاهاما موفق به کسب جایزه روکی سال ۲۰۲۰ در مراسم جوایز Elan D’or ۲۰۲۰ شد. همچنین در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، او به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در جوایز توکیو درام ۲۰۱۹ شناخته شد. 

kioki hasgava

کیوکی هاسگاوا در نقش رئیکا – Kyōko Hasegawa

کیوکی هاسگاوا  در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۱۹۷۸ در چیبا، ژاپن به دنیا آمد. او در نقش‌هایی مانند مادر مجرد و دوست تائه در فیلم‌های “Kômyô ga tsuji” (2006)، “Rain Fall” (2009) و “Jiyû ren’ai” (2005) شناخته شده است. هاسگاوا در سال ۲۳ اکتبر ۲۰۰۸ با هاروئیچی شیندو ازدواج کرده است.

سایر بازیگران سریال با وام دوست خریدم

  • یاسوشی فوچیکامی در نقش دوست پسر تائه
  • کیوکو هاسگاوا در نقش ایوما یومه
  • اونو یوریکو در نقش آندو هیوری 
  • میاده میزوکی در نقش کانامورا چیهورو 

نمرات سریال من دوست پسرم را با وام خریدم

این سریال در سایت‌های مختلفی بررسی شده است. به‌عنوان مثال در سایت جهانی IMDb نمرهٔ ۵.۶ از ۱۰ را دریافت کرده و در سایت TMDB نیز نمرهٔ ۶۵ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

معرفی سریال با وام دوست خریدم ؛ نقد و بررسی، بازیگران و داستان

نقد و بررسی سریال با وام دوست خریدم

این سریال دارای یک نگرش بسیار متفاوت از فضای فمینیستی امروزی است. شخصیت اصلی، تائه، خوشبختی خود را در ازدواج می‌بیند؛ اما بسیاری از بینندگان این نگرش را شروع یک ازدواج مشکل‌دار می‌دانند. درعین‌حال، سریال با وارد کردن رئیکا به داستان، این نگرش را نقد می‌کند.

بکلیت داستان پیام دیگری دارد که باعث کمرنگ شدن این نقد می‌شود. رئیکا که با همین نگرش، زندگی راحت پس از ازدواج را تجربه کرده و در حال حاضر به عنوان یک مادر مجرد پس از طلاق تنهاست، سوالی راجع به ریسک این انتخاب در ذهن مخاطبان به وجود می‌آورد.

تائه دوست پسر ثروتمند خود را که چندین بار از او خیانت دیده را به‌عنوان یک موضوع مهم نگاه نمی‌کند و سعی می‌کند از آن چشم‌پوشی کند. درمقابل او نسبت به جون مانند یک برده رفتار می‌کند و این نگاه برای تماشاگران ناخوشایند است.

در پایان تماشای این سریال کمدی ژاپنی ممکن است برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت آخر هفته مناسب باشد.

موسیقی سریال با وام دوست خریدم

نقدهای زیادی به موسیقی این سریال، به‌ویژه به خاطر عدم هماهنگی موسیقی با صحنه‌ها، وارد شده است. همانطور که مشخص است، موسیقی تأثیر قابل توجهی در امتیاز و موفقیت سریال‌ها دارد.

بازیگری هنرپیشه های سریال با وام دوست خریدم

نقدهای مثبت در این زمنیه، به بازیگری ریوسی یوکوهاما برمی‌گردد. با اینکه داستان سریال خاص دارد و امتیازات آن نسبتاً پایین است، اما بازی خوب این بازیگر در بسیاری از صحنه‌ها به خوبی دیده می‌شود. البته، نباید از تأثیر ظاهر او در این نقدها غافل شد.

جمع بندی

سریال ژاپنی با وام دوست خریدم یکی از صدها سریال با همین موضوع است و ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم بسیاری از مفاهیمی که در این سریال‌ها مطرح می شود در دنیای واقعی کاربرد ندارد و فقط از ذهن خلاق نویسنده نشات می گیرد.

حال با تمامی نقدهای وارده به سریال اگر برای ساعاتی در روز می خواهید سرگرم شوید این سریال گزینه مناسبی است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 10 =