جمعه , می 17 2024

آمار عجیب و غریب Fortnite در سال ۲۰۲۳ برای برنده شدن! – مستر گیمرز

[ad_1]

شما را به دیدین آمار عجیب و غریب Fortnite در سال ۲۰۲۳ که بسیاری از بازی ها را پشت سر گذاشت جلب میکنیم.

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

 

آمار عجیب و غریب Fortnite در سال ۲۰۲۳

فورتنایت به لطف استقبال خوب فصل OG و به‌روزرسانی‌های اخیر که بازی‌هایی مانند لگو فورتنایت را به شوتر رایگان Epic اضافه کرده است، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. داده‌ها نشان می‌دهند که بازیکنان در ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ساعت‌های بیشتری را نسبت به Grand Theft Auto V، Roblox، EA Sports FC 24 و Call of Duty در فورتنایت سپری کرده‌اند.

در دو ماه گذشته، Fortnite در یک شیب ثابت در محبوبیت بوده است. در ماه نوامبر، بازگشت نقشه اصلی بتل رویال و همچنین اسلحه های کلاسیک منجر به بیشترین تعداد بازیکن فورتنایت در یک روز در تاریخ شش ساله بازی شد. پس از آن، در ماه دسامبر، Epic سه بازی به Fortnite اضافه کرد: Lego Fortnite، Fortnite Festival و Rocket Racing.  داده های جدید Ampere Analysis نشان می دهد که Fortnite واقعاً بر کنسول ها تسلط دارد.

همانطور که توسط VGC مشاهده شد، Ampere Analysis گزارشی را در ۱۱ ژانویه منتشر کرد که نشان می‌دهد در نوامبر ۲۰۲۳، کل ساعت‌های صرف شده در Fortnite نزدیک به ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. در دسامبر ساعات بازی ۹ درصد بیشتر رشد کرد.

پلیرها در سال ۲۰۲۳ چند ساعت فورتنایت بازی کرده اند؟

به گفته Ampere، گیمرهای کنسول ایکس باکس و پلی استیشن زمان بیشتری را در Fortnite نسبت به زمان تمام بازی های  Roblox، GTA V، GTA Online، EA Sports FC 24 و Call of Duty HQ که شامل Modern Warfare 2، Modern Warfare 3 و Warzone می‌شود،  روی هم سپری کردند. در مجموع، بازیکنان کنسول در نوامبر ۲۰۲۳ بیش از ۱٫۶ میلیارد ساعت را صرف بازی Fortnite کردند.

تمام این شتاب به Epic کمک کرد تا به ناشر پیشرو توسط کاربران فعال ماهانه در سراسر ایکس‌باکس و پلی‌استیشن تبدیل شود و از EA و شرکت‌های دیگر مانند Ubisoft و Activision پیشی بگیرد.

در حالی که Ampere انتظار دارد بسیاری از این بازیکنان جدید یا بازگشته، در نهایت علاقه خود را از دست بدهند و آمار Fortnite کمی عادی شود، اما به این نکته اشاره می‌کند که Epic تایید کرده است که فصل دیگری از OG در سال ۲۰۲۴ می‌آید. این می‌تواند منجر به ضربه بزرگ دیگری در بازیکنان شود. و این احتمال وجود دارد که اپیک برنامه‌هایی برای آوردن بازی‌های بیشتری مانند لگو فورتنایت به بازی رویال محبوب خود در آینده داشته باشد. بنابراین این امکان وجود دارد که Fortnite تا پایان سال جاری حتی بزرگتر شود.

 

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون روزیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =