شنبه , می 18 2024

زمان انتشار نسخه اولیه بازی Hades 2 مشخص شد

[ad_1]

استودیو سوپرجاینت اعلام کرد که نسخه دسترسی زودتر از موعد بازی Hades 2 در یک چهارمِ دوم سال 2024 در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر این تا پایان سال 2023 اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی مورد انتظار منتشر خواهد شد.

بازی Hades که اولین بار در سال 2020 منتشر شد، یک ویدیو گیم روگ-لایک بود که حسابی مورد تحسین قرار گرفت. همین موضوع باعث شد تا بازی Hades 2 به عنوان نسخه بعدی حسابی مورد انتظار باشد و افراد زیادی برای تجربه آن لحظه‌شماری کنند. حال اگر شما هم منتظر این بازی هستید باید بدانید که نسخه دسترسی زودتر از موعد (Early Access) هیدیس 2 در یک چهارم دوم سال 2024 منتشر می‌شود.

اما اگر اطلاعات را در کنار یکدیگر قرار دهیم متوجه می‌شوید که این انتظار ارزشش را خواهد داشت. طبق گفته استودیو سازنده این نسخه دسترسی زودتر از موعد، به اندازه خود بازی Hades محتوا دارد که در نوع خود جالب توجه است. البته که اوضاع بدین شکل باقی نمی‌ماند و استودیو سوپرجاینت گیمز به تدریج محتوای بیش‌تری را برای آن منتشر خواهد کرد. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که بازی با به روز رسانی 1.0 به طور کامل منتشر شود و داستان را به سرانجام برساند.

البته که سازندگان هنوز از زمان عرضه نسخه کامل خبر ندارند. با این حال باید بدانید که بازی Hades 2 دنباله مستقیم وقایع نسخه اول را دنبال می‌کند؛ اثری که جوایز و افتخارات زیادی را در فصل جوایز سال 2021 به خود اختصاص داد. اما نسخه دوم تغییرات قابل توجهی را هم به وجود می‌آورد. از جمله این تغییرات می‌توانیم به عوض شدن پروتاگونیست اصلی اشاره کنیم که زَگرئوس نیست.

بازی Hades 2

تاریخ عرضه نسخه کامل بازی Hades 2 مشخص نیست

شخصیت قابل کنترل بازی Hades 2 که با نام ملینو شناخته می‌شود، در واقع خواهر خود زَگرئوس است. ملینو شاهزاده دنیای زیرزمینی به شمار می‌رود و از قدرت‌های جادویی زیادی برخوردار است. البته که این شخصیت در طی داستان بازی تنها نمی‌ماند و خدایان کوه المپ از جمله زئوس و آپولو به او کمک می‌رسانند. کمک این خدایان در قالب قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید نازل می‌شود که بازیکن باید از میان آن‌ها موارد مورد علاقه خویش را برگزیند. همین موضوع باعث می‌شود که گیمرها گزینه بسیار زیادی برای شخصی‌سازی کاراکتر خود داشته باشند.

لیست شخصیت‌های بازی Hades 2 هم در نوع خود جالب است و چهره‌های زیادی در آن دیده می‌شوند. برخی از این شخصیت‌ها کاملا جدید هستند و برخی دیگر از آن‌ها، در شماره پیشین هم حضور یافته‌اند. ملینو در طی ماجراجویی خود تعداد زیادی از این شخصیت‌ها را ملاقات کرده و می‌تواند با آن‌ها صحبت کند. صحبت با این اشخاص که اکثرا چهره‌های افسانه‌ای میتولوژی یونان باستان هستند، موقعیت‌های داستانی مختلفی به وجود می‌آورند که از جذابیت بالایی برخوردارند.

به گفته استودیو سوپرجاینت گیمز بازی Hades 2 در ابتدا از طریق دو پلتفرم استیم و اپیک گیمز منتشر می‌شود و نسخه کنسولی آن با کمی تاخیر در دسترس قرار خواهد گرفت. استودیو مذکور روی این بازی حساب ویژه‌ای بازکرده و احتمالا تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه ممکن به کار می‌گیرد.

Hades II

تریلر معرفی بازی Hades II [گیم اواردز 2022]

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =