یکشنبه , می 19 2024

دانلود قسمت 37 چشم چران عمارت دوبله و زیرنویس فارسی (قسمت 1 فصل دوم)

[ad_1]

پایان فصل اول سریال چشم چران عمارت که با نام فرید هم شناخته می‌شود با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر مشخص شد. با پایان فصل 1 سریال چشم چران عمارت فصل دوم در تاریخ 24 شهریور از کانال Star TV منتشر شد که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت 37 چشم چران عمارت دوبله و زیرنویس فارسی بپردازید. با تایم سیتی همراه باشید.

دانلود و تماشای آنلاین قسمت 37 سریال ترکی چشم چران عمارت با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

کیفیت 360 و 720، 1080

لینک دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت 37 (تمام کیفیت ها) 

زمان پخش فصل دوم سریال Yali Capkini

  • روز پخش فصل دوم چشم چران عمارت :  24 شهریور 1402 و سپس جمعه هر هفته
  • شبکه پخش کننده: کانال Star TV
  • ساعت پخش: 21:30

پایان فصل اول سریال چشم چران عمارت

فصل 1 سریال چشم چران عمارت بعد از هشت قسمت تمام میشود. سریال چشم چران عمارت چند قسمت است؟ فصل اول این سریال شامل 36 قسمت است؛ اما با انتشار آخرین قسمت از سریال Yalı Çapkını بینندگان این سریال زمان پخش فصل دوم سریال کنجکاوی مخاطبان را برانگیخت.

خلاصه داستان سریال چشم چران عمارت

خاندان کورهان از قاضی آنتپ بوده و خالص خان تکیه گاه این خانواده است. ماجرا از آنجا شروع می شود که پلیس به خانه کورهان می رسد. پس از این ماجرا خالص خان تصمیم می گیرد از شهر خودش برای نوه محبوبش زنی بگیرد. نوه این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که جز خوشگذرانی و شیطنتش به هیچ چیز اهمیت نمی دهد؛ اما از آنجایی که از نظر مالی به خانواده اش وابسته است، نمی تواند با خواسته های آنها مخالفت کند.

پدربزرگ خانواده فکر می کند که تنها راه فرید ازدواج با دختری از زادگاهش قاضی عینتاب است و همین باعث می شود فرید با سیران آشنا شود. سیران دومین پسر کاظم سانلی از ثروتمندان شهر غاضی عینتاب است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =