چهارشنبه , می 8 2024

گسترش همکاری GKIDS و مامورو هوسودا: فیلم‌های او به کتالوگ اضافه می‌شوند

شرکت GKIDS اخیرا اعلام کرد که حقوق پخش فیلم‌های مامورو هوسودا، کارگردان مطرح ژاپنی، در آمریکای شمالی را به دست آورده است. این مجموعه شامل آثاری چون “دختری که از زمان پرید”، “بچه‌های گرگی”، “میرای” و “بل” می‌شود. دیوید جستدت، رئیس GKIDS، با اشاره به همکاری‌های پیشین با هوسودا، از گسترش روابط خود با انتشار فیلم‌های اخیر او ابراز هیجان کرد و تأکید کرد که اکنون این شرکت قادر خواهد بود که داستان‌های پرشور و وسیع هوسودا را از طریق کاتالوگ کامل فیلم‌هایش به نمایش بگذارد.

فیلم‌های هوسودا به دلیل داستان‌پردازی نوآورانه و هنری‌شان شناخته شده‌اند و شش اثر او برای جایزه “انیمیشن سال” از آکادمی ژاپن نامزد شده‌اند که پنج تای آن‌ها برنده شده‌اند. او تنها کارگردان انیمیشن ژاپنی غیر از استودیو جیبلی است که نامزد جایزه اسکار برای بهترین انیمیشن شده، این اتفاق برای فیلم “میرای” در سال ۲۰۱۸ رخ داد. همچنین، “بل”، آخرین اثر او، به پرفروش‌ترین فیلم او در آمریکای شمالی تبدیل شده است.

فیلم‌های “جنگ‌های تابستانی” و “بچه‌های گرگی” به زودی وارد کتالوگ GKIDS می‌شوند و انتظار می‌رود “دختری که از زمان پرید” و “پسر و هیولا” سال آینده به این مجموعه اضافه شوند. فیلم‌ها قرار است با انتشارات جدید سینمایی و خانگی که هنر منحصر به فرد هوسودا را به نمایش می‌گذارند، منتشر شوند. توافق بین GKIDS و استودیو چیزو، که توسط شرکت بین‌المللی Charades نمایندگی می‌شود، منعقد شده است.

 

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =